2020-03-10, 11:37
Medlem
helvete vad jasse kommer ha brun tunga idag
2020-03-10, 11:38
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
En blandning mellan Lisa och Amilia?
Ja hon verkar kul och kommer säkert göra tv-historia. Not.
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dem har spänt det runt poolen och dragit fast det med skruvar och karosseribrickor runda gissar jag brukar sitta bra stadigt som attans det där
Men de lär inte hålla att gå på och då är de ju inte lagligt. Bör va samma regler/lagar för alla pooler.
Men skitsamma 😁
2020-03-10, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Nervösskratt.
Jag tänkte exakt som dig. Stör mig på hennes skratt men tänker nu när jag sett henne i soffan att hon är skitnervös. Hoppar med benen, gungar och har sig
Avvaktar. Ger henne en chans att sluta nervösskratta, om inte kommer jag att störra mig ännu mer.

Tror det är så, såg jävligt stelt ut i uppdragsrummet de nya emellan. Hamnat lite ur balans tror jag.
2020-03-10, 11:40
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag tror att jag ändå gillar Lisa mer än nya bruden. Hade varit roligare med någon snygg brud som raggade på Lennie 😨 inte för Lennies skull utan Amilias
Ja Mergim skulle också bli avis. Han vill jubha sin goose för sig själv. Amilia får låna honom ibland så de kan hålla sams.
2020-03-10, 11:41
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Håller med!

Gissar på Mergim kommer flippa ut först. Ev också Jasse utifrån det vi såg i Lilla BB. Men kul att alla måste vara samlade kommer leda till mer bråk kanske
Ja Mergim har redan sagt att han är hungrig fyra gånger Alex också. Kan bli kul och hetsigt detta!
2020-03-10, 11:42
Medlem
Hellre Jobba ögon och Shutter Island än Frida just nu.
Medlem
Nu har vi ju två helt onödiga livekameror. Ta utegården och badrummet eller nåt istället
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vad heter han då? Sambon alltså!

Tjingtjongflicka typ
2020-03-10, 11:43
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Nervösskratt.
Jag tänkte exakt som dig. Stör mig på hennes skratt men tänker nu när jag sett henne i soffan att hon är skitnervös. Hoppar med benen, gungar och har sig
Avvaktar. Ger henne en chans att sluta nervösskratta, om inte kommer jag att störra mig ännu mer.

What? Hon verkar vara den mest självsäkra av alla i denna grupp. Sjukt social 👍🏼
2020-03-10, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helvete vad jasse kommer ha brun tunga idag

Nej nej, hon är ju bara som Julia!
GENUIN

Att föra samtal med Jasse är helt klart skönare, mer smooth!
Jag tror Julia stör sig på att hon inte har dessa förmågor, så man ser igenom hennes rövslickeri direkt.
2020-03-10, 11:44
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Tror det är så, såg jävligt stelt ut i uppdragsrummet de nya emellan. Hamnat lite ur balans tror jag.
Lätt hänt tror jag.
Innan man går in i huset tror man att man är si och så, beskriver sig själv som orädd, impulsiv osv men när man sedan kliver in i huset och möter tio helt okända personer tappar man bort sig själv.
Ungefär som att börja på en helt ny arbetsplats.
Känns jävligt jobbigt ett tag. Måste läsa av nya personer. Rädd för att inte bli accepterad osv.
Gäller att bita ihop, känna av och köra fullt ut när allt har lagt sig.
2020-03-10, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
What? Hon verkar vara den mest självsäkra av alla i denna grupp. Sjukt social 👍🏼

Bara för att man är sjukt social betyder det absolut inte att man är jävligt självsäker...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in