2020-03-10, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
skrattade så jag fick tårar i ögonen
Hahah nattens kommentar
2020-03-10, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Har Flashback grävt något om Mergims liv? Är han en kaozblatte på utsidan som bränner bilar, behandlar kvinnor som skräp, slåss, mm?
Hahaha killen är fan mer feminin än mig. Sen brukar han gråta bara han råkar böja sitt lillfinger lite fel. Så känns som han är långt ifrån ”gangster” i orten
2020-03-10, 07:03
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad är fel på killen. Han har ju chansen att ligga bredvid en snygg tjej lol.

Jag förstår att du inte brukar ha chansen till det. Men det är garanterat inget Alex har brist på utanför huset och när man har barn så är man totalt dum i huvudet om man inte försöker vara en bra förebild.
Sen finns det faktiskt grabbar som inte vill sätta på allt dom ser. Han har ju uttryckligen sagt att Julia inte är hans smak. Han gillar mörka tjejer.
Bättre att dom skickar in en rejäll MAN till Julia. Raka motsatsen till den dom Skickar in nu. Knappast nån som går igång på den.
Senast redigerad av Trollsvans 2020-03-10 kl. 07:19.
2020-03-10, 07:30
Medlem
Julia la sig i Alexs säng, Alex la sig med Victoria i hennes säng, Victoria har tydligen gått upp under natten och in i S1 och lagt sig i Julias säng
2020-03-10, 07:36
Medlem
Hände något mer i gränslandet inatt?
2020-03-10, 07:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Bästa resultatet på måndagens bb , nu blir det en grupp på tre mot resten , tre starka i tävlingar o med starka psyken .
Precis, kul att se hur detta utvecklar sig.
2020-03-10, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur kan ALex inte tycka att julia är snygg? lol.

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jullan har visst tröttnat för ca 18:e gången över att Martin och Jasmine har pussats och kramats när hon försöker sova.
Tror Glasman och Sami också tycker smaskandet är jobbigt.
2020-03-10, 08:02
Medlem
Chandler Bings avatar
Har kommit på mig själv att byta kamera när jag ser Glasman och Sami, vilka tråkiga människor. Nugge hit nugge dit. Sami är så kameramedveten så han spelar dum för vinna poäng. Vem går på det?
2020-03-10, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hände något mer i gränslandet inatt?
Värdelöst av BB och gå ut med en textslinga i liven med uppmaningen om att hålla tittarna vakna och vänta in de nya deltagarna. Rena lurendrejerier och när de väl kom in i huset hamnade de i ett sk gränsland som sagt och fjantade runt där.. Tur att man gick o la sig i tid!
2020-03-10, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Värdelöst av BB och gå ut med en textslinga i liven med uppmaningen om att hålla tittarna vakna och vänta in de nya deltagarna. Rena lurendrejerier och när de väl kom in i huset hamnade de i ett sk gränsland som sagt och fjantade runt där.. Tur att man gick o la sig i tid!

Denna veckan får det fan hända lite oväntade saker! Hörde på Amilia igår att hon var nervös inför eventuella öråd.
”Vaddå ska gruppen rösta ut någon?”
Kanske det
2020-03-10, 08:21
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Det var ren tur att jag råkade se att de skrivit på instagram att deltagarna kommer in i stora huset imorgon (var det till och med bara ett svar i en kommentar?). Sen hörde jag Martin säga något tidigare under dagen om att de inte skulle få öl heller?
Skönt att jag inte missade något i natt hur som helst! Ser fram emot att få se Amilia "svälta" de närmaste dagarna.
2020-03-10, 08:25
Medlem
Varför har TV4 valt namnet "Gränslandet"? Tänker dom inte alls på dom stackars människorna mellan Turkiet och Grekland?
Ringer kvällspressen nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in