Citat:
Ursprungligen postat av
MacMackay
Han har åtminstone inte sett någon man med blå rock (vilket inte SE bar) i 40-50 års åldern (vilket inte SE var) i omedelbar närhet av mordplatsen då skotten föll ( Vilket LL anser att SE inte var).
Det fortsätter:
"Men jag kan inte minnas att jag sett honom. En man vet jag som hade glasögon, men han hade ingen keps eller någonting annat. Ja, jag vet inte om det kan vara han. När jag satt i bilen och ringde... ". Detta var JÅS.
Detta är inte när skotten föll.
Konstigt svar om nu LL tolkat frågan som att det gällde enbart när skotten föll...
LL minns inte om han såg SE. Och att påstå det med argumentet "frågan gällde bara just precis när skotten föll" som du gör, hjälper dig inte mot SE-troende. Det är bara det jag vill åt, hitta det tydliga beviset.
Googla reumatism och skytte så ser du att det argumentet också är uselt.
Det bästa argumentet mot SE jag hittills sett är det faktum att han dyker upp utanför Skandia 23:40, det går dåligt ihop med GM.
Finns många fler dåliga argument för SE som GM. Idiotiska saker som "spegling av mördarens rörelsemönster" och "ringer in för att hans signalemente stämmer med mördarens". Bullshit