Citat:
Ursprungligen postat av
teren
https://youtu.be/MePsiKi_GO8
29.30. Kan du engelska eller ska jag hjälpa dig med översättningen?
Jävla idiot du är. Varför sprider du felaktig information? Mike Pence ’coronateam’ består av de främsta i USA på sina respektive områden. Jag lyssnar nog hellre på en toppläkare som har studerat siffror gällande coronavirus från jordens alla hörn än en jävla stolle som du.
Bra inlägg
Tack för info.
Stolle? Jag berättar enbart fakta som ni förnekare väljer att inte se. Jag såg videon och det är bara massa positiva jävlar som försöker undvika panik så att de kan förbli rika.
I verkligheten pratar vi om kanske den största globala katastrofen planeten har sett. Vi vet inte än, jag är ganska övertygad att innan viruset är "över" så att säga har mer än hälften av planeten smittats och miljontals, miljontals människor dött.
Och den fakta jag har stämmer. Det krävs inte mycket sökande för att se att säsongsinfluensa har 0.01% dödlighet, detta är fakta, inget jag hittar på, medan corona har 3,5% dödlighet, också fakta, inget jag hittar på.
Sedan kan alla dö, oavsett ålder. Minns du läkaren som var på nyheterna, som försökte varna. Han var i 30 års åldern, fullt frisk, han dog. En 29åring läkare, full frisk dog, en 23 årig atlet i Iran, full frisk, dog. Bara för att chansen är mindre, är det inte säkert.
Så VAD exakt är felaktiv information?