A.164 Del A S.6
Avvikelser i sökhistoriken och aktivitet via google (Lenas konto) både före och efter Lenas död
pekar med koordinaterna ut en adress i Varberga. Bland annat om hur du tar en skärmavbild på din mac apple support.
På detta google-konto finns även över 100 sexbilder (SD och LW) Blottande av kön osv.
A.164 Del C S.1212
På begäran vill man att få ut inloggningar på Lenas Facebook och Instagram.
Mellan 2018-06-27 och 2019-01-12 Har det gjorts 27 inloggningar. Det har gjorts från ip-adresser som finns i Ryssland hos en tjänsteleverantör som inte svarar trots upprepade mejl från Polismyndigheten.
Antagligen VPN eller VPS- tjänster.
..
OBS.. Det här fattar ni bättre än jag. Försökte hitta nånting på att någon loggat in på Lenas geo-konto, men ja... jag har läst så mycket i FUP:en idag att jag helt enkelt inte pallar.
Jag har hittat en del info i FUP:en men som jag tyvärr aldrig antecknade vart jag läste det, så jag håller inne med detta tills jag stöter på det igen. Känner att det är viktigt med sidhänvisningar och inte "jag minns nånting om". Det blir lätt fel då.
Utöver det, så känner jag mig inte helt trygg i att jag postar så mkt då min dator helt plötsligt börjat bete sig underligt. Den stänger ner flikar av sig själv osv. Jag har i bakhuvudet att SD har folk i sin bekantskapskrets som kan sånt här med datorer och hur man letar reda på vilka personer som ligger bakom konton här på FB. Det har väl framkommit tidigare i tråden att hot osv har skett och att konton kapats.
Jag kanske är som Jelly - lägger näsan i blöt

och säkert till ingen som helst nytta. Polisen och åklagare osv har nog full koll och har sina strategier i det här fallet. Förhoppningsvis rätas en del frågetecken ut och att man lyckas slå hål på falska utsagor nu när folk ska vittna i rätten.
Men att SD själv skulle erkänna.. Det får vi glömma - det tar han med sig i graven.