Citat:
Ursprungligen postat av
57Emma
Bra att du lyfter fram detta igen. Dessa uppgifter har vi haft flera gånger i tråden från olika håll. Tyvärr som du skriver så är det obekräftade uppgifter men med tanke på att de kommer från kinesiska visselblåsare så är det inte alls omöjligt att det stämmer.
Artiklar jag läst på bla pubmed har snuddat vid de här sakerna. Om att man inte nödvändigtvis blir immun. Uppgifterna har varit motstridiga, "trovärdiga" svenskar som Björn Olsen har utlovat gruppimmunitet, andra har sagt att vaccin finns inom ett år. Jag börjar bli osäker på att det finns sådana möjligheter.
Problemet när man läser till och med vetenskapligt material är att till och med forskarna verkar försöka dansa runt vissa frågor. Det har funnits otydlighet och saker mellan raderna i olika texter, men nu börjar pusselbitarna falla på plats.
En liten disclaimer: Jag börjar på allvar få panikkänslor, och har haft i ungefär ett dygn nu. Så ni får själva bedöma min grad av sans och balans i inläggen.
Men min varning kvarstår, det här kan vara långt mycket värre än vad folk är medvetna om.