2020-03-09, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilahjul
M.L/J.N..
vet iallafall att det inte är D*vid då någon jag känner har haft kontakt med honom idag!

Vad säger han då?
Citera
2020-03-09, 18:57
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Men var ser du en färsk bild av Mik*el "J*sefin" L*w-Larsen?

"J*nnefer" och det i tråden länkade Mongogramkontot har tydligen inget med herr L*w-L*rsen (påstådd MGM) att göra, annat än att de har samma personlighetsstörning.

Jennefer är säkerligen ett namn taget och lite förvanskat efter Bruce Jenner, numera Caitlyn Jenner, friidrottaren som är eller var gift med kärringen i Kardashians...
Citera
2020-03-09, 19:00
Medlem
Citat:
M.L/J.N..
vet iallafall att det inte är D*vid då någon jag känner har haft kontakt med honom idag!

100% säker på vem den skyldige är för att du vet vem det INTE är?
Citera
2020-03-09, 19:02
Medlem
Willow1s avatar
http://independent.academia.edu/MikaelLöwLarsen
Citera
2020-03-09, 19:03
Medlem
100% är väll att ta i.. vi får väll vänta och se!
Citera
2020-03-09, 19:07
Medlem
Citat:
100% är väll att ta i.. vi får väll vänta och se!

Lät som du har info, av tidigare post att döma har du talat med bekant till familjen. Något att dela?
Citera
2020-03-09, 19:19
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Jennefer är säkerligen ett namn taget och lite förvanskat efter Bruce Jenner, numera Caitlyn Jenner, friidrottaren som är eller var gift med kärringen i Kardashians...

Möjligt. Annars är "speciella" namn och stavningar inte direkt ovanliga bland de som är drabbade av störningen. Någon sorts blandning av narcissism/exhibitionism, ev. kombinerat med en ofullständigt undertryckt insikt om sitt verkliga kön. De störda männen är inte riktigt så störda att de fullt ut tror att de helt och fullt är kvinnor och kan ha vanliga "tråkiga" kvinnonamn (men gud nåde resten av samhället om det inte fullt ut bejakar vanföreställningarna). Ta bara "Caitlyn" Jenner som exempel. Varför inte någon av de normala varianterna bland kvinnor, som Caitlin eller Kathleen?

(Visste inte att han hade haft ihop det med en Kardashian. Herrejösses, allt är alltid sjukare än man kan föreställa sig!)

Nåja, herr J. Liepa verkar hur som helst vara avförd från flashbackutredningen.
Citera
2020-03-09, 19:40
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
nej, men feldiagnosticering p.g.a. rädsla för diskrimineringsanklagelser verkar vara ett betydande problem i samband med yngre personers könsbyterier

Förstår mycket väl varför en del byter iaf killar pga just det.
Citera
2020-03-09, 20:25
Medlem
Faderligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isaleex
Googla M*kael L*w-L*rsen, klicka dig in på Eniro och woila namnet ändra automatisk till J*sefin N*rd..
Använd asterisker om du ska skriva ut namnet.

Av vad jag har hört från mina kontakter så är det denna person som är GM. Och har bytt kön.
Citera
2020-03-09, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faderlig
Använd asterisker om du ska skriva ut namnet.

Av vad jag har hört från mina kontakter så är det denna person som är GM. Och har bytt kön.

Det här är ju vad det spekulerats, många som säger det men hade varit intressant med mer lite info om det hela istället för ”en bekant sa..”

Någon som såg personen i fråga vid omhändertagandet, talat med direkt familj, känner personen som träffade på MGM etc?
Citera
2020-03-09, 20:35
Medlem
Faderligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyderanged
Det här är ju vad det spekulerats, många som säger det men hade varit intressant med mer lite info om det hela istället för ”en bekant sa..”

Någon som såg personen i fråga vid omhändertagandet, talat med direkt familj, känner personen som träffade på MGM etc?

Det jag har hört är från personer som bor i Hjo och känner till familjen. Men det är inget konkret att gå på vad jag har hört, det bara "snacket på stan"

Får se om jag kan få fram mer
Citera
2020-03-09, 20:57
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Se namnet i URL:en https://mrkoll.se/person/Per-Mikael-...kyqRaQmUxauerA och jämför med namnet och innehållet ("J. har tidigare haft ett annat förnamn, J. har tidigare haft ett annat efternamn") på sidan.

Ja, det verkar redan vara konstaterat i tråden att det är två olika män. Han som kallar sig "J*nnefer" har inget förutom personlighetsstörningen gemensamt med vad som diskuteras i tråden.

Ingen aning om hur en J*nnifer kommer in i tråden och spekulationerna.. Men enligt MrKoll har Mika*l nyligen bytt namn till Jos*fin. Det är denna person som är huvudspåret för MGM, ingen annan. Namnbyte etc är inte speciellt intressant.

*=e

EDIT;

Citat:
vad bevisar att m*kael numera heter Josefin ? Josefin är dock född 92 & jennefer 91? Nu när jag kikat runt så verkar det som h*ederaheelix är jenn*fer och inte Josef*n.. ?

Fan också... Sök i MrKoll på Mika*l Löw-Lars*n och du kommer till J*sefin N*rd....
*=e,e,o,o.

EDIT 2;
Vid sök i Google på hans ursprungliga herrnamn så visas bland annat aktuell adress i Hjo. Ä*ggata* 1.
*=n
Senast redigerad av Hummm.. 2020-03-09 kl. 21:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in