2020-03-09, 19:07
Medlem
Om jag hade varit med och mina föräldrar ringt, då hade jag lämnat direkt av skam.
2020-03-09, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydroxylamin
Är Sami trött på Glasman ikväll?

Svar ja. Tror han är allmänt trött på han. Märktes bl.a. I gårdagens avsnitt då han inte fick prata till punkt och sa till Glasman.
2020-03-09, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Julia går verkligen på amilias bullshit
För att Julia vet att hon provocerade fram ett bråk idag som just nu granskas av bb
2020-03-09, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
nu går FjANTY ut på sin story och lindar in att hennes följare ska rösta kvar Lennie genom att först ställa en fråga vem de tror åker, sen ”buhuuu varför ska ni rösta ut honom GOOOOSE, gör inte det, jag kommer rösta kvar honom”

ännu en anledning att få ut honom fiiifan

Spyr
2020-03-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Om jag hade varit med och mina föräldrar ringt, då hade jag lämnat direkt av skam.
Antys ringde Oxå produktionen o ville dom skulle varna henne innan hon såg allt hat utanför huset
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Julia går verkligen på amilias bullshit

Men vad hade du väntat dig hon är ju lika slut i huvet som kermith och malmens1 här inne och luktar som neger-foufoun patsy skitit ut ur sin rödsvulstiga spermasprängfyllda fisring som Viktoria gurglat i sin mongolidkäft.
Medlem
Vem som helst kan ryka! Ingen av dessa 3 som direkt står högt i kurs.

Pest eller Kolera!

Lennie har visat vilken liten jävla nöt han är också.
2020-03-09, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag kan helt ärligt inte fatta vad Glasman och Sami har emot Jassa. Jag är en person som stör mig på människor jävligt lätt, men i det här fallet kan jag inte förstå. Dom ser alltså hon som ett hot för att hon umgås med andra människor i huset? Enligt Glasmans normer så ska man inte få göra det, eller vad är grejen?

Glasman vill ha jassa, jassa vill ha Martin! Ganska genomskinligt och fruktansvärt falskt. Tycker synd om jassa som enbart pratar gott om dom. Uppenbart att det inte finns någon redig anledning till deras hat med annars hade dom tagit det med jassa för längesen.
2020-03-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Men vad hade du väntat dig hon är ju lika slut i huvet som kermith och malmens1 här inne och luktar som neger-foufoun patsy skitit ut ur sin rödsvulstiga spermasprängfyllda fisring som Viktoria gurglat i sin mongolidkäft.

OJ!
Medlem
Var är alla? Ser i S2 Viccan och Amilia, S1 Jasse, Julia och Martin. Glasman i köket. Så alla andra är på toa eller röker? Så tråkigt nu när alla bara fixar sig inför ikväll.

Min magkänsla säger mig att Martin vinner makten, räddar Victoria och Lennie vs Lisa där Lennie åker ut idag. Men kanske min magkänsla är lika kass som Amilias
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Ät bajs ditt rasistiska missfoster till negerbög!

Wow. Nu måste vi bena upp detta.

1. "Ät bajs" Jag skall alltså äta bajs. Varmt eller kallt. På tallrik eller direkt ur din röv?
2. "Rasistiska missfoster". Jag är alltså både rasist och missfoster på samma gång. Men var fick du det ifrån? Är det sådant de lär ut på SFI nuförtiden?
3. "Negerbög". Jaha, och jag skall alltså vara rasisten här? Och slutligen "bög", det är mer en komplimang än ditt försök att trycka ner bögar i allmänhet.

Tack fröken för lektionen.
2020-03-09, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
För att Julia vet att hon provocerade fram ett bråk idag som just nu granskas av bb

Har la inget med amilia att göra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in