2020-03-09, 18:47
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Bort med rasistsnacket i den här tråden tack.
Men sluta grina...
Att kalla allt för rasism är förlegat.
Mergim beter sig som ett arsel när han är nykter.
Julia som ett arsel när hon är full.
En del kallar henne för äckel, slampa osv.
Och en del kallar Mergim bög, eller muslimskit osv.
Du kommer aldrig någonsin att kunna förändra det. Ingen kommer att kunna förändra det.

Kolla i BB. Där är det både fitta, hora, fuck, hund, råtta, fetto och vettefan allt.
2020-03-09, 18:48
Medlem
Jag kan helt ärligt inte fatta vad Glasman och Sami har emot Jassa. Jag är en person som stör mig på människor jävligt lätt, men i det här fallet kan jag inte förstå. Dom ser alltså hon som ett hot för att hon umgås med andra människor i huset? Enligt Glasmans normer så ska man inte få göra det, eller vad är grejen?
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Oj, det ser ut som att du är mycket upprörd. Kanske dags att sluta mata trollet?
Upprörd?
Nej men när trollet inte har koll på vad hon (könet var viktigt) själv tycker och skriver måste ja ju säga som det är.
Absolut inte upprörd. Det krävs mer än en okänd på Flashback för de
Dock lite trist att vissa inte kan acceptera att man har olika åsikter utan att börja säga att man är dum i huvudet (dock inte mot mig) eller sjuk osv.
Vi borde hålla god stämning här istället då vi ska hålla ihop när det kommer att behövas, likt förra veckan.
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
+1
Och jag har fortfarande inte fått svar på vilken del av min kommentar var rasistisk.
Det går inte att föra en dialog med ett träd. Läs dina egna meddelanden. Nu, avgå
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydroxylamin
Antys Youtube-klipp om Big brother : https://youtu.be/sIQ6jfVmy-Y

Kortfattat: Anty har enligt henne inte mobbat eller fryst ut någon medvetet.
Hon skyller inte något på TV4.
Hon har pratat skit.
Hon har inte varit sig själv.
Vi har inte sett allt även om vi kollat live.
Hon önskar att folk kunde tagit upp med henne när hon lagt kommentarer eller gett blickar så hon kunde förklara sig.
Hon känner sig sviken av Alex.

Och bla bla bla.

Snyft. Hon har fortfarande inte fattat.
2020-03-09, 18:51
Medlem
Lennie ska ut. Därefter snorungen antingen frivilligt som jag hoppas på om Lennie lämnar, eller genom utröstning vid första bästa tillfälle.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha du är ju trög. Jag hatar allt som har med Mergim att göra, förutom Anty.

Jag vill ha kvar Lisa och ut Victoria, det är varför jag vill att man röstar ut Victoria.

Lennie har inte gjort något som gör att jag ska varken vilja ha kvar eller ut. Victoria har trott att hon är störst bäst och vackrast sen Anty åkte ut så.
Men säg att Martin räddar Victoria som han sagt att han ska då har du bara Lisa och Lennie att välja mellan. De utgångsläget har dom flesta här haft större delen av dagen...
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jepp men han kan gott vara kvar 2-3 veckor till för smais skulle sen skickar vi han åt helvete

Tror även sammi är lite trött på att dansa efter glasjudens pipa för får han inte som han vill jämnt blir han grinig, samt att han tror sig vara smartast och roligast jämt... kort sagt en självgod liten judegubbe.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Exakt.

UT MED FUCKING VICTORIA! Mergim kommer aldrig våga spåra utan Lennie. Så är det bara. Blir man smekt medhårs varje fight man går in i, tror man att det är okej. Det var därför vi hade den glödhetaste Mergim under Antys tid, för han blev smekt som aldrig förr. Han trodde att han hade stöd då. Åker Lennie idag har han 0 stöd och det kommer han fatta. Orka se en Mergim som sover, låt han fortsätta skämma ut sig själv.

+1
2020-03-09, 18:52
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Helt sjukt ändå, för bland det första hon sa direkt när hon blev intervjuad efter att hon blev utröstad var just att hon varit sig själv. Och jo, vi har fan sett precis ALLT.
2020-03-09, 18:53
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Hon försöker alltså få tillbaka sina följare som hon livnära sig på men som nu fått en riktig bild av vem hon egentligen är bakom fasaden
2020-03-09, 18:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Det går inte att ha en dialog med ett träd. Läs dina egna meddelanden. Nu, avgå

Du kan inte ens ha en monolog med dig själv utan att skita ner dig. Lär dig att svara när du frågar.
Coolt svar av dig annars, din mamma är säkert stolt. Men det som funkar hemma funkar inte här.
Sätt dig på en cykel utan sadel så kanske det känns lite bättre om en stund. Bara ett vänligt tips.

Aye Captain

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in