2020-03-09, 18:55
Medlem
Jag har börjat tröttna lite på Glasman men tror att han behöver stanna ett tag till för Samis skull.
Jag vill absolut inte att Sami ska lämna självmant.
2020-03-09, 18:56
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du kan inte ens ha en monolog med dig själv utan att skita ner dig. Lär dig att svara när du frågar.
Coolt svar av dig annars, din mamma är säkert stolt. Men det som funkar hemma funkar inte här.
Sätt dig på en cykel utan sadel så kanske det känns lite bättre om en stund. Bara ett vänligt tips.

Aye Captain
Haha wtf?
2020-03-09, 18:56
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag kan helt ärligt inte fatta vad Glasman och Sami har emot Jassa. Jag är en person som stör mig på människor jävligt lätt, men i det här fallet kan jag inte förstå. Dom ser alltså hon som ett hot för att hon umgås med andra människor i huset? Enligt Glasmans normer så ska man inte få göra det, eller vad är grejen?

Glasman i ett nötskal. Manipulativ som styr människor genom smyga in tankar hos dem som låter bra.
2020-03-09, 18:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hon försöker alltså få tillbaka sina följare som hon livnära sig på men som nu fått en riktig bild av vem hon egentligen är bakom fasaden

Ja, hon betongöverygar mig om henne falskhet. Tyvärr har vi öron och ögon och har hört och sett.
Det lustiga är att t.o.m. Amelia sålde ut henne i snacket med Julia tidigare.
Mormor har lärt mig en sak; skit kommer alltid att förbli skit.
2020-03-09, 18:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Haha wtf?

Grymt bra svar. Go girl!
2020-03-09, 18:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Lennie ska ut. Därefter snorungen antingen frivilligt som jag hoppas på om Lennie lämnar, eller genom utröstning vid första bästa tillfälle.

Tänk om två skall lämna. De har inte sagt att "en får lämna" som de brukar göra
2020-03-09, 19:01
Medlem
nu går FjANTY ut på sin story och lindar in att hennes följare ska rösta kvar Lennie genom att först ställa en fråga vem de tror åker, sen ”buhuuu varför ska ni rösta ut honom GOOOOSE, gör inte det, jag kommer rösta kvar honom”

ännu en anledning att få ut honom fiiifan
2020-03-09, 19:01
Medlem
Citat:
Nä en lämnar 2 kommer in
2020-03-09, 19:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Tror även sammi är lite trött på att dansa efter glasjudens pipa för får han inte som han vill jämnt blir han grinig, samt att han tror sig vara smartast och roligast jämt... kort sagt en självgod liten judegubbe.

Fan din skit rinner över läpparna ner på bröstet och sedan på din quq. Vad kommer du att gör år det?
Fortsätta röra dig själv?
Medlem
Citat:

Jag hoppas Mergims föräldrar dyker upp på tv-skärmen och säger att han ska komma ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jepp men han kan gott vara kvar 2-3 veckor till för smais skulle sen skickar vi han åt helvete

Sami behöver inte han. Ut med packet!
Medlem
Hydroxylamins avatar
Citat:
Snyft. Hon har fortfarande inte fattat.
Nä.. ”jag har tittat på några klipp” ehm..

Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Helt sjukt ändå, för bland det första hon sa direkt när hon blev intervjuad efter att hon blev utröstad var just att hon varit sig själv. Och jo, vi har fan sett precis ALLT.
Ja, hon nämnde även det men att hon inte förstod att hon kunde säga så för hon var ju inte sig själv. Och att vi tittare har ju inte 50 kameror att välja på, därför kan vi inte se allt. Samt att hon och Mergim gått in i bikten flera gånger för att prata ostört som ej sänds.

Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hon försöker alltså få tillbaka sina följare som hon livnära sig på men som nu fått en riktig bild av vem hon egentligen är bakom fasaden

Precis, men många av hennes följare är inte nöjda om man kollar kommentarsfältet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in