2020-03-09, 18:44
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
VA!?
Vart har jag sagt att jag inte gillar dig?
Vi tycker olika just nu, de betyder inget annat än just de. Vad du tycker får stå för dig men ja har inte sagt nåt om dig.
Och hur skulle ja kunna veta om du är kvinna. Ja skiter i vilket kön du är.
Och om ja nu skulle tycka illa om dig för att du inte tycker som jag så skulle jag vara som Mergim!?
Du försvarade honom för 1 minut sen och nu är jag som honom!?
Det var ju jag som skrev att han har skev kvinnosyn...
Du kallade mig sjuk då vi tyckte olika.

Som jag skrev tidigare.
Du får tycka vad du vill.
Lycka till med ditt röstande ikväll.

Oj, det ser ut som att du är mycket upprörd. Kanske dags att sluta mata trollet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wikingoz
Kom igen nu, ut med Lisa!

Då får vi se Lennie kvar under skräck-veckan, Amilia och Mergin lämnar inte heller självmant och därmed får vi njuta av att rösta ut dem.

Finns ingen chans att de händer, vi har bestämt att Lennie ska ut punkt slut. Vi vill inte se ett litet barn som hoppar runt och kramas med mergim och amilia, samt ger dom varje immunitet han vinner, denna veckan tex hade vi haft världens chans att få ut mergim
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Fattar du inte eller. Om man har någon som smeker en medhårs, som man alltid kan ventilera ut OM BRÅKEN med, då kommer man alltid våga bråka med folk.

Om Lennie åker ut, hur fan tror du Mergim vågar bråka med alla? Hade inte Lennie varit där idag hade han aldrig vågat gå på folk för han fattar att det är han mot världen.

Han kommer bli en liten pojke som inte vågar attackera NÅGON. Sanna mina ord.

Kolla bara hur lugn han blev när Anty åkte ut. Kom igen. Bevis nog det där. Han blev så lugn att folk hylla han här inne? Sen vad han gjorde idag är en annan femma.
Säg bara att du vill ha Lennie kvar, de räcker för mig.
Omvänd psykologi likt de här blir bara komiskt.
Jag ska rösta för att få ut Lennie så röstar du hur du vill.
Lycka till!
2020-03-09, 18:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Dum i huvudet eller?
Stick o brinn!

+1
Och jag har fortfarande inte fått svar på vilken del av min kommentar var rasistisk.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Fel röstar vi ut Lennie så kommer Mergim lämna huset för han klarar inte av vara där utan han!

Exakt.

UT MED FUCKING VICTORIA! Mergim kommer aldrig våga spåra utan Lennie. Så är det bara. Blir man smekt medhårs varje fight man går in i, tror man att det är okej. Det var därför vi hade den glödhetaste Mergim under Antys tid, för han blev smekt som aldrig förr. Han trodde att han hade stöd då. Åker Lennie idag har han 0 stöd och det kommer han fatta. Orka se en Mergim som sover, låt han fortsätta skämma ut sig själv.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Fattar inte vad dom har emot jassa?
Glasman har snackat skit om henne med Sami sedan Jasmine började med Martin. Jag tyckte det var rätt uppenbart att han har kärat ner sig i henne och blivit dryg mot henne. Han gillar inte heller att hon umgås med dem i rosa rummet tex. Victoria.
2020-03-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Glasman börjar mer och mer beté sig som ett familjeöverhuvud/självutnämnd ledare, ser lite sekttendenser inne i huset med "möten" och skit... jävligt synd att juden ska sabba allt kul.

jepp men han kan gott vara kvar 2-3 veckor till för smais skulle sen skickar vi han åt helvete
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Fattar du inte eller. Om man har någon som smeker en medhårs, som man alltid kan ventilera ut OM BRÅKEN med, då kommer man alltid våga bråka med folk.

Om Lennie åker ut, hur fan tror du Mergim vågar bråka med alla? Hade inte Lennie varit där idag hade han aldrig vågat gå på folk för han fattar att det är han mot världen.

Han kommer bli en liten pojke som inte vågar attackera NÅGON. Sanna mina ord.

Kolla bara hur lugn han blev när Anty åkte ut. Kom igen. Bevis nog det där. Han blev så lugn att folk hylla han här inne? Sen vad han gjorde idag är en annan femma.

+1

Det här är ett riktigt bra inlägg, xebbish.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Muslimen tar upp sin religion i varje avsnitt vad är dealen?
Anmäl det till mamma.
Nu var det dina inlägg som anmäls
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Säg bara att du vill ha Lennie kvar, de räcker för mig.
Omvänd psykologi likt de här blir bara komiskt.
Jag ska rösta för att få ut Lennie så röstar du hur du vill.
Lycka till!

Haha du är ju trög. Jag hatar allt som har med Mergim att göra, förutom Anty.

Jag vill ha kvar Lisa och ut Victoria, det är varför jag vill att man röstar ut Victoria.

Lennie har inte gjort något som gör att jag ska varken vilja ha kvar eller ut. Victoria har trott att hon är störst bäst och vackrast sen Anty åkte ut så.
2020-03-09, 18:47
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
+1
Och jag har fortfarande inte fått svar på vilken del av min kommentar var rasistisk.

och även om den hade varit det så hade det varit helt ok!
2020-03-09, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Glasman sa till Sami i poolcam att om han kommer i samma lag som Jassa i lagtävlingarna framöver så funderar han på att förlora med flit. Han har alltså börjat ta över Anty-metoderna. Glasman ska skickas så fort han sitter nominearad. Tröttnat rejält på bittergubben nu.
Varför är han så jävla bitter på Jasse bara för hon inte vill ha en fling med honom?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in