2020-03-09, 18:03
Medlem
kermiths avatar
Mensch.
Just nu är det många fistfuckers här. Många kommentarer som håller Mergim som kingen och kör på,dynga mot Sami, Glasman, Julia etc. Var försiktiga. Vänd röven mot skärmen för sådana kommentarer så blir det bara naturligt att skiten som kommer ut hittar vägen hem. Många kör lite "silver tounge" så passa er.
Men jag vet att ni har starka sköldar. Håll de högt.
Blattealbanen är muslim. Han är uppvuxen med att kvinnor skall hålla käften så hans beteende är normalt.
Men vi bor i Sverige inte Kosovo dit han gärna får åka tillbaka till och köra sin stil. Cool med mig.
Resten är pisskommentarerna mot Rainbow är dynga som man egentligen inte vill vidröra. Det släpper snart.

Nu hoppas vi bara att 1. Muslimen börjar lacka så han skickas hem (gärna till Kosovo) men till hans förort där han är en nolla med få vänner. 2. Att Martin vann makten och då sitter Lisa och Lennie löst som fan. Det är möjligt att muslimen vann och då sitter Lennie säkert. 3. Men om Lennie sitter löst skall han ut. Muslimen kommer då att lacka. Lisa skickar vi nästa vecka. Glöm inte att Lennie är stark i tävlingar. Han måste ut.

Rider Hard och skit inte på er.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
En kommer 100% att få lämna då 2 ska in. lämnar lennie så har ju mergim o amilia sagt att de taggar, men jag tror att det är 100% skitsnack, men upp till bevis som sagt, har martin sagt vem han räddar eller, står ju mellan mergim o martin ^^
Martin har sagt att han ska rädda Victoria så ut med Lennie!
Medlem
Klart alla vill ha kvar tråkmånsen och rövslickaren Lennie...
2020-03-09, 18:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, det kan ju vara en del av det, men det är klart han tröttnar till slut när han flera gånger sagt att han inte vill tjafsa och Julia bara fortsätter tjafsa.

Ja, kvinnor får ju inte höja rösten, muslimen blir lack.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Därför ska Lennie UT. Upp till bevis nu.
Klart han skall ut, han räddade ju fake muslimen räcker för min del.
Dessutom så kommer fake muslimen bli ännu mer psykiskt instabil.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Fast hon ljög inte!

Hon erkände att planeringen ägt rum, men det betyder inte att planeringen blev verkställd och faktiskt hände.

Jag har 100 kronor, jag planerar att köpa ett spel. Någon snor mina 100 kronor. Har jag fortfarande köpt spelet?

Låter lika jävla vrickat!
Har vi fått Amilias familjemedlem på besök i tråden tro?

Tappert men ditt försök till att rädda Amilias heder funkar inte. Vi som sett liven vi vet vad som hände och vad som sades innan, under och efter tävlingen och Amilia är inte oskyldig någonstans.

Och i samtalet nyss erkände hon ingenting, hon blånekade i 20 minuter att det någonsin varit tal om läggning, hon sträckte sig till att "erkänna" att de pratat om hur de skulle dela in grupper om de fick välja själva. En jävla skillnad du.
Medlem
Hörni. Jag förstår inte att jag själv säger det, men är det verkligen schysst av oss att skicka ut Lennie som faktiskt är väldigt varm och snäll person som är en trygghet för många i huset pågrund av att vi vill knäcka Amilia och mergim?
Ska vi verkligen ta ut Lennie på deras bekostnad? Tror ni inte de mår dåligt i huset ändå..

Efter idag börjar jag se att Lennie drar sig lite åt rainbow
Medlem
Hydroxylamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Klart alla vill ha kvar tråkmånsen och rövslickaren Lennie...

Nej nej, det blir adjöss med honom ikväll!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Martin har sagt att han ska rädda Victoria så ut med Lennie!
Man vet aldrig med den jäveln, antingen tänker han på kuken eller att bögrim kommer flippa xDD få se nu
2020-03-09, 18:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
BB verkar slicka mergims arsle, tar bort ett klipp som får mergim att se dålig ut men lägger upp ett nytt där de pratar ut hmmm wuuuuuuut

Muslimer har företräde i Sverige.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Bra jämförelse, det är ju exakt samma scenario...

Nej, det hade ju blivit lite svårt att jämföra med exakt samma scenario..Blir lite lite fel liksom.

Vore en sak om ett helt lag tillsammans, går in för att förlora med vilje. Men nu försöker de snacka med Mergim om att lägga sig, vilket det inte lyckas med.

Jag har koll på vad läggmatch betyder, du har det däremot inte märker jag! För 3-4 år sen lirade jag på en hyfsad nivå inom tennis, fick emellanåt lite meddelanden, via Facebook och sms, personer som ville vinna på min match, jag skulle antingen förlora matchen, eller vissa sekvenser i matchen, för att de skulle göra sig en hacka!!! Tro mig, sånt förekommer mer än du tror, i lägre och lägre nivåer. Meddelanden som kan se ut som ett vanligt erbjudande, andra som ser ut som rena rama hotet.

Men det är läggmatch? För folk har ju försökt påverka mig, därför är det automatiskt läggmatch?
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polskzclager245
Det är tre som hänger löst, är det någon som har någon makt eller liknande som kommer rädda en av dem eller får tittarna välja av alla tre att rösta på?

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/artiklar/jubileumsvecka-det-här-händer-dag-029-5e65f6f424bc623a8307607b

Inte alls lika mycket information som det brukar, gällande hur det går till ikväll. Men troligtvis får vinnaren av makttävlingen rädda 1 utav dem 3, sen blir det röstning mellan dem 2 sista.

Jämför dock med informationen vi fick förra måndagen ( https://www.tv4.se/big-brother-sverige/artiklar/så-röstar-du-i-veckofinalen-5e5cde854bd8e597c900649e ) så har vi knappt fått reda på någonting idag.
Ska man tolka det som att det är twister på G ikväll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in