2020-03-09, 17:29
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Sovrum2, Mergin ligger i sängen, Lennie kommer in och blänger surt på Mergin, Lennie markerar, han ska va kvar, ut med Lisa för det kommer in en ny Lisa redan ikväll.
Det var inte en kåtblick då?
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Tycker dock jag börjar störa mig mer på Alex och glasman en Mergim faktiskt.
De ska höras, röja saker och bestämma. Någon måste sätta stopp för dom. Alex är nog den som är mest falska personen efter Amilia. Han vill alltid göra saker större än dom är, så han kan sitta med sin jävla pinne och slå lite, lugn Alex, lugn, jag lovar dig, du kommer gå med dina händer i fickan ut från Big brother.

De börjar bli lite sandlåda nivå på hela big brother från den äldsta till yngsta, de vågar inte ens ha roligt längre. Dags att säga upp sitt abonnemang på cmore för min del..

UT TOPP 3:
-Amilia/Alex
-Glasman

Medlem
IKVÄLL RÖSTAR FLASHBACK PÅ LENNIE OM TILLFÄLLE GES

Lennie är stark på tävlingar vilket innebär att han skaffar sig immunitet eller ännu viktigare vinner makttävlingen vilket innebär att han fortätter rädda mergim/amilia i framtiden.

lisa är en sopa på tävlingar vilket resulterar i att hon alltid kommer sitta nominerad därav kan hon lätt användas som en bricka i spelet (även martin,izabella ingår där) och plockas ut om 1-3 veckor

DÄRFÖR SKA FLASHBACK RÖSTA PÅ LENNIE IKVÄLL ÄVEN OM VI GILLAR HONOM MER ÄN LISA/AMILIA
2020-03-09, 17:30
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Sovrum2, Mergin ligger i sängen, Lennie kommer in och blänger surt på Mergin, Lennie markerar, han ska va kvar, ut med Lisa för det kommer in en ny Lisa redan ikväll.
Ska det behövas en mamma för att Mergim inte ska spåra ut!?
Nej slut med daddandet. Ut med mamma-Lennie!
2020-03-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Det var inte en kåtblick då?

Haha, touché!
2020-03-09, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Mergim fick ordet i senaste mötet att försvara sig. Vad gjorde han? Han höll ju bara tyst.. och så vet han att allt han har begått är emot gruppens principer, så är det.

Skillnaden är att Julia fick stöd innan mötet där de gick igenom mötets upplägg. Hade de samlat till möte utan hennes vetskap för att ta upp hennes beteende så hade hon kanske agerat annorlunda/sämre under det mötet också. Mergim är svag och får noll förutsättningar av de andra att bli bättre..Håller dock med om att det vettiga av Mergim vore att be om ursäkt men tycker inte "gruppen" hanterar det rätt!
2020-03-09, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag kollar orimligt mycket

Hund-historian skyllde han ifrån sig
Jävla fitta-historian skyllde han ifrån sig
Osv

Han har säkerligen skyllt ifrån sig grejer.
Men som jag säger, hon är inte bättre heller.

Hånat Amilia om ett och annat, för vikten, för det påstådda mordhotet m.m

Men det är klart, är man kvinna och fått i sig några drinkar så är ju det helt godtagbart!
2020-03-09, 17:32
Bannlyst
Lennie eller victoria måste ut!!!
2020-03-09, 17:32
Medlem
aina08s avatar
Var ifrån BB 1 timme. Innan var det Amilias monolog som tuggade.
Nu en timme senare hör man hennes tuggande fortfarande i DC-kameran, nu har hon bara bytt person.
Är ett under att de inte rinner blod ur de andras öron...
2020-03-09, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Lennie eller victoria måste ut!!!

Och vad tillför Lisa?
2020-03-09, 17:33
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Iofs det är ju helt ok inom islam med att tillrättavisa kvinnor, så det är iofs OK.
Ja, det kan ju vara en del av det, men det är klart han tröttnar till slut när han flera gånger sagt att han inte vill tjafsa och Julia bara fortsätter tjafsa.
2020-03-09, 17:35
Medlem
"Victoria vill att jag ska tycka om henne"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in