2020-03-09, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Ärligt, va fan ser ni hos Sami som e så himla bra? Han är ju ingenting. En tråkig människa som byter ut var o vartannat ord mot nugge. skitkul.....not. Gör sig till att vara ”konstig” . Jag fattar ingenting, vad gör han som är så fantastiskt?
Håller med !
2020-03-09, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Victoria är en jävla stjärna
Ja! Efter det här så ångrar jag att jag skrev att jag var trött på Amilia. Victoria köper inte Amilias snack och bortförklaringar.

Just nu kör hon din taktik mot Julia. Ljuger henne rakt upp i ansiktet och kommer med bortförklaring efter bortförklaring. Hoppas att Amilia Stapelfeldts anhöriga skäms över hennes falska fittbeteende! Och iaaa, hon har ett extremt fittigt beteende.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
WTF skôjar du eller.
Givetvis inte. Han brände av mot en person som pikade och triggade honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Så det är inte bättre att be om ursäkt inför hela gruppen och till enskilda personer jämfört med att inte göra nåt alls och säga "i dont care" och hånle till kameran?

Antar att du inte kollat särskilt länge! Inte så att Mergim bara skiter i att be om ursäkt hela tiden, de gångerna då han faktiskt har 100% skuld.

Men å andra sidan ber inte hon heller om ursäkt när det skulle sitta på sin plats.

Att hånlee mot kameran?
Ta gärna en titt på Julias face också!
Senast redigerad av kronhorkuken 2020-03-09 kl. 17:27.
2020-03-09, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja! Efter det här så ångrar jag att jag skrev att jag var trött på Amilia. Victoria köper inte Amilias snack och bortförklaringar.

Just nu kör hon din taktik mot Julia. Ljuger henne rakt upp i ansiktet och kommer med bortförklaring efter bortförklaring. Hoppas att Amilia Stapelfeldts anhöriga skäms över hennes falska fittbeteende! Och iaaa, hon har ett extremt fittigt beteende.

Det där funkar verkligen inte på Julia
2020-03-09, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Såg det. Men då pratade ju hon med Alex och Glasman innan (om jag minns rätt personer) typ hur de skulle lägga upp mötet och att hon skulle be om ursäkt. Nu när de samlade till möte pratade de inte med Mergim innan utan med Julia igen. De är närmare Julia därför får hon en fördel, det tycker jag är fel om tanken är att de ska vara objektiva "dommare".
Mergim fick ordet i senaste mötet att försvara sig. Vad gjorde han? Han höll ju bara tyst.. och så vet han att allt han har begått är emot gruppens principer, så är det.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Givetvis inte. Han brände av mot en person som pikade och triggade honom.

Iofs det är ju helt ok inom islam med att tillrättavisa kvinnor, så det är iofs OK.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Antar att du inte kollat särskilt länge! Inte så att Mergim bara skiter i att be om ursäkt hela tiden, de gångerna då han faktiskt har 100% skuld.

Men å andra sidan ber inte hon heller om ursäkt när det skulle sitta på son plats.

Att hånlee mot kameran?
Ta gärna en titt på Julias face också!

Jag kollar orimligt mycket

Hund-historian skyllde han ifrån sig
Jävla fitta-historian skyllde han ifrån sig
Osv
2020-03-09, 17:27
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Uppenbart att Mergims beteende inte är okej. Men Julias beteende när hon är full, t.ex. senast är inte heller okej. Skillnaden är att när Mergim gör fel så ska hela gruppen samlas och Glasman/Alex gör klart att beteendet INTE är okej. Mot en 21 åring som uppenbart har aggresionsproblem. Det hände inte då Julia betedde sig dåligt.. Blir lite fel i mitt tycke! Ogillar ingen av de men tycker Mergim får ta
oproportionerligt mycket skit i jämförelse med andra som betet sig dåligt.

Tänkte precis på det samma. Inga möten om Julia och att hon borde minska på alkoholen. Men så fort det gäller Mergin eller Amilia ska det vara möte. Angående att alla är irriterade på att de rosa har diskuterat läggmatcher så är det här faktiskt ett spel om miljonen. Och alla spelar på olika sätt. Glasman spelar Bror Duktig. Alex spelar Borgmästare. Vickan spelar ut folk mot varandra på ett väldigt raffinerat sätt osv...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Det där funkar verkligen inte på Julia
Julia är dock inte lika konfrontativ som Victoria utan är lugn och ”låtsas” att det Amilia säger är sant.

Det värsta är nog att Amilia själv tror att hon talar sanning. Hon verkar intala dig själv om att det som kommer ur hennes kakhål är sant!
Bannlyst
Sovrum2, Mergin ligger i sängen, Lennie kommer in och blänger surt på Mergin, Lennie markerar, han ska va kvar, ut med Lisa för det kommer in en ny Lisa redan ikväll.
2020-03-09, 17:28
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är verkligen en PK-variant av BB. Alla ska gå på tå runt skrikande psykfallet Mergim och få VERKTYG för att kunna hantera honom. Hahahaha ungefär som att han är en familjemedlem som fått en psykos.

Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Håller med fullt ut.
Känns som produktionen gullar med honom och de andra deltagarna har "förståelse".
Har han psykiska problem så åk, lika villkor för alla eller packa dina väskor.
De är helt galet att dom andra ska anpassa sig efter den som har dålig självkontroll, aggressionsproblem, muslimsk kvinnosyn och psykisk instabil.
Ja hade sagt till produktionen att plocka ut han innan det spårar ut totalt (vilket vi hoppas att det gör när Lennie lämnat).
Brev från mamma, psykolog hjälp och produktionens stöttning. Ska inte de hjälpa då utan att dom andra ska behöva anpassa sig efter honom. Sjukt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in