2020-03-09, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Tycker dock jag börjar störa mig mer på Alex och glasman en Mergim faktiskt.
De ska höras, röja saker och bestämma. Någon måste sätta stopp för dom. Alex är nog den som är mest falska personen efter Amilia. Han vill alltid göra saker större än dom är, så han kan sitta med sin jävla pinne och slå lite, lugn Alex, lugn, jag lovar dig, du kommer gå med dina händer i fickan ut från Big brother.

De börjar bli lite sandlåda nivå på hela big brother från den äldsta till yngsta, de vågar inte ens ha roligt längre. Dags att säga upp sitt abonnemang på cmore för min del..

UT TOPP 3:
-Amilia/Alex
-Glasman

Håller med
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Uppenbart att Mergims beteende inte är okej. Men Julias beteende när hon är full, t.ex. senast är inte heller okej. Skillnaden är att när Mergim gör fel så ska hela gruppen samlas och Glasman/Alex gör klart att beteendet INTE är okej. Mot en 21 åring som uppenbart har aggresionsproblem. Det hände inte då Julia betedde sig dåligt.. Blir lite fel i mitt tycke! Ogillar ingen av de men tycker Mergim får ta
oproportionerligt mycket skit i jämförelse med andra som betet sig dåligt.

Mergim får käka 10 bajsmackor varje gång!
Julia får några småbitar att tugga i sig.

Det är lite så det ser ut.
Bannlyst
BB kanske nominerar Mergin ikväll så får vi tittare avgöra om han ska va kvar lr inte!
2020-03-09, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej Mergim startade det hela genom provocera fram en reaktion på Julia, Julia reagerar svarar på frågan som kommer sedan så ställer Julia en motfråga som inte Mergim tål där smäller det!
Mergim gick innan han blev arg o sa åt Julia o vara tyst , gjorde hon det ? Nä hon fortsatte fast hon vet att han blir så
Medlem
kermiths avatar
Citat:
De ska höras, röja saker och bestämma. Någon måste sätta stopp för dom. Alex är nog den som är mest falska personen efter Amilia. Han vill alltid göra saker större än dom är, så han kan sitta med sin jävla pinne och slå lite, lugn Alex, lugn, jag lovar dig, du kommer gå med dina händer i fickan ut från Big brother.

De börjar bli lite sandlåda nivå på hela big brother från den äldsta till yngsta, de vågar inte ens ha roligt längre. Dags att säga upp sitt abonnemang på cmore för min del..

UT TOPP 3:
-Amilia/Alex
-Glasman

Gör det. De kommer att kursa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Vart är melgrim nu?
Sovrum 2.
Han har fått in en hel påse med cigg så tror inte han ryker idag.
2020-03-09, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
BB kanske nominerar Mergin ikväll så får vi tittare avgöra om han ska va kvar lr inte!
Då ska jag tokrösta han kvar .
Nominera alla ikväll o ta ut tre
2020-03-09, 17:22
Medlem
Citat:

UT TOPP 3:
-Amilia/Alex
-Glasman
+1
Aldrig sett folk bete sig så töntigt i BB.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Då ska jag tokrösta han kvar .
Nominera alla ikväll o ta ut tre
Då ryker ju din kelgris Amilia.

100%
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Mergim gick innan han blev arg o sa åt Julia o vara tyst , gjorde hon det ? Nä hon fortsatte fast hon vet att han blir så

Han skulle gått - att skrika åt någon att vara tyst o sen sitta kvar o titta på den personen man bråkar med är ju inte det smartaste man kan göra om man inte vill bråka - som han också sa att han inte ville göra.
Medlem
Citat:
Dom ska vara kvar

Rammi73 vad du än säger eller gör kommer inte förändra våran uppfattning Lennie ska ut punkt slut
2020-03-09, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
De hade ett litet möte innan också där de tog upp Julias beteende i lördags.. och Julia bad alla om ursäkt.

Såg det. Men då pratade ju hon med Alex och Glasman innan (om jag minns rätt personer) typ hur de skulle lägga upp mötet och att hon skulle be om ursäkt. Nu när de samlade till möte pratade de inte med Mergim innan utan med Julia igen. De är närmare Julia därför får hon en fördel, det tycker jag är fel om tanken är att de ska vara objektiva "dommare".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in