2020-03-09, 17:23
Medlem
Svennis7254s avatar
Det finns en person folkbokförd med JLs namn, dock ett annat tilltalsnamn, denna person har ett kvinnligt personnummer,

JN har ett manligt Personnummer
Citera
2020-03-09, 17:24
Medlem
fittas avatar
Men vad i helvete, hur jävla mycket mord och skit är hbtq och speciellt transpersonerna inblandade i egentligen? Tycker det kommer nyheter varannan vecka om misshandel, våldtäkt och mord.
Citera
2020-03-09, 17:38
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det finns fem syskon, varav fyra verkar ha rätt tighta band, och den femte är lite speciell och har bytt efternamn. De övriga fyra syskonen förefaller dessutom väletablerade med bra jobb, flera har familj etc..

Ligger nog nära till hands att i första hand misstänka den som är lite avvikande.

Lägg där till att den anhållne av polisen beskrivs som en person, vanligen brukar de ju säga man eller kvinna. Om JN är MGM så är hon, vad jag förstår, man rent juridiskt. Men identifierar sig som kvinna. Vet ej om hon genomgått könskorrigering. Polisen vet nog inte om de ska kalla personen för man eller kvinna, och då blir det kort och gott ”person”.

Tack! Ja, det låter ju onekligen som att det är rätt "person".
Citera
2020-03-09, 17:42
Medlem
vad bevisar att m*kael numera heter Josefin ? Josefin är dock född 92 & jennefer 91? Nu när jag kikat runt så verkar det som h*ederaheelix är jenn*fer och inte Josef*n.. ?
Citera
2020-03-09, 17:50
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilahjul
vad bevisar att m*kael numera heter Josefin ? Josefin är dock född 92 & jennefer 91? Nu när jag kikat runt så verkar det som h*ederaheelix är jenn*fer och inte Josef*n.. ?

ML-L har bytt namn till JN. Jennefer är inte samma person som JN.

Ovanstående är 100 procent säkert.
Citera
2020-03-09, 17:56
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
vad bevisar att m*kael numera heter Josefin ?

Se namnet i URL:en https://mrkoll.se/person/Per-Mikael-Theodor-Low-Larsen-Skolsparet-23-Angered/bTAQmmUxasqqkulaTulaTkyqRaQcYfrcYfrkyqRaQkyqRaQmUx auerA och jämför med namnet och innehållet ("J. har tidigare haft ett annat förnamn, J. har tidigare haft ett annat efternamn") på sidan.

Citat:
Josefin är dock född 92 & jennefer 91? Nu när jag kikat runt så verkar det som h*ederaheelix är jenn*fer och inte Josef*n.. ?

Ja, det verkar redan vara konstaterat i tråden att det är två olika män. Han som kallar sig "J*nnefer" har inget förutom personlighetsstörningen gemensamt med vad som diskuteras i tråden.
Citera
2020-03-09, 17:56
Medlem
Citat:

Googla Mikael Löw-Larsen, klicka dig in på Eniro och woila namnet ändra automatisk till Josefin Nord..
Citera
2020-03-09, 17:58
Medlem
Då måste h*edraheelix vara fel konto/person , för enligt mig så är det samma person som
JL om man kollar och jämför.
Hittar dock ingenting på någon JN...
Citera
2020-03-09, 18:01
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Då måste h*edraheelix vara fel konto/person , för enligt mig så är det samma person som
JL om man kollar och jämför.
Hittar dock ingenting på någon JN...

Finns tydligen två konton med samma namn, ett där första bilden är att en kille håller i en blomkruka
Citera
2020-03-09, 18:29
Medlem
J.L flickvän A.L har taggat h*deraheelix i sina bilder och jag tolkar det som att J.L äger detta konto och inte J.N! Så enligt mig är det fel person som sägs vara GM.. hittar dock ingenting om J.N..
Citera
2020-03-09, 18:44
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Bor i närheten av hjo och kan från säkra källor säga 100% att det är han som är skyldig!

Åter igen: vem är "han" ???
100% är mycket när det gäller en pratglad småstad. Varför är dina källor så säkra och än en gång: vem pekar de ut?
Citera
2020-03-09, 18:53
Medlem
M.L/J.N..
vet iallafall att det inte är D*vid då någon jag känner har haft kontakt med honom idag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in