2020-03-09, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Har missat liven, men i klippet som finns på tv4 så har Julia provocerat genom att höja rösten och han sa flera gånger att han inte ville. Oavsett diagnos Julia har så måste hon också ta ansvar för sitt agerande.
Mergim kanske tände till lite för mycket, men jag förstår honom ändå och anser båda vara lika skyldiga.
Varför får Julia kalla honom tönt utan att han reagerar?
De får lära sig att lugna ner sig och sedan prata ut och be om förlåtelse.
Kändes som majoriteten av gruppen tyckte att detta var ett ypperligt tillfälle att sätta M i skiten.

På Facebook är det 60-40 till Julias fördel, så alla skyller inte allt på Mergin.
2020-03-09, 17:06
Medlem
DjPuttes avatar
Man kan INTE jämföra Julia aka Olga med Mergim den ena kommer fram vi intagande av alkohol, Mergim är en tickande bomb inne i huset om inta han tas ut ur huset och får hjälp lär det finnas riks att han slår ned ngn i sitt vansinne!
2020-03-09, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
fel och fel. är väl inte så skyst om han är lugn hela tiden men det är han inte så.
Nu flippar han lite då och då.
Så då är det bättre han får gå för han kan inte ta nått värkar det som.
Man ska kunna tåla lite mer än vad Mergim kan. BB är inget för Mergim.

Jag tror man skulle kunna få honom att flippa genom att ge rätt blickar vid rätt tillfällen och nåt klumpigt ord ibland. Lite fel är det ju men det är fortfarande ett spel om en miljon, glöm inte det
Roligare för folk som tittar också, hur många har inte varit som klistrade vid skärmarna nu?
Medlem
avixs avatar
Men alltså GUD om man ska hålla på att plocka ut varenda deltagare efter bråk och skällsord så är det inga kvar sen. Ska de sitta och måla regnbågar och sjunga kumbaya?
Ni tycker Mergim ska ut för att han skriker råtta och spottar 10m ifrån någon? Julia har till och med blivit fysisk på fyllan och skriker allt möjligt. Patzy fick inte dricka alkohol, hon får inte ens en varning?

Edit: Och Julia håll bara truten. Efter varje fylla så ska hon aldrig mer göra om det och så sitter hon där helt skenhelig..
Medlem
Kan bara Alex o Glasman sluta vara föräldrar i huset åt alla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vad har det med det som händer i huset o göra ?

Du klarar uppenbarligen inte av att kolla på konflikter. Är det här första säsongen du ser?
2020-03-09, 17:08
Medlem
riskns avatar
Kom inte Glasman och Alex överens med Lennie att de ska sluta med skitsnacket efter familjemötet? Han kommer inte förändras om de pratar bakom hans rygg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
De som hänger löst får stanna, och Fake muslimen plockas ut, vänta bara och se.
Ta ut Julia Glasman o Alex
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Klippet på Mergim är nu borta från hemsidan. Varför?
Utredning pågår gissar jag samt att det kommit in klagomål från Mergims familj igen gissar jag att dem måste ta ut han från huset, Man ser killen mår inte bra psykiskt sett då han smäller av för småsaker hela jäkla tiden rädde att han flyger på ngn snart om inget görs!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Läs inläggen här

Har inte sett några inlägg där det påstås att gruppen kan skicka ut en deltagare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Kom inte Glasman och Alex överens med Lennie att de ska sluta med skitsnacket efter familjemötet? Han kommer inte må bättre om att de pratar bakom hans rygg.
Jo men nu snackar dom
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tycker faktiskt att Julia är äckligare som kissar på folk och i polen. Lätt för henne att komma undan bara för att hon skyller på alkoholen. Titta hur hon betedde sig mot Jassa häromkvällen. Så fruktansvärt elak tror jag inte ens att Mergin har varit.
Alkohol påverkar människor jävligt negativt. Det är inte för inte skit inträffar under fyllan. På fyllan väcks alla möjliga jävla känslor. Jag ogillar skarpt drogen alkohol. En drog som gör människor helgalna när folk inte kan kontrollera intaget.
Personligen tycker jag att cannabis vore bättre om man nu måste rocka loss. Folk blir bra mycket lugnare utav den drogen.

Det är inte enbart Julia som kissar, även Jasmin kissar loss lite då och då i duschen.
Julia och Jasmine har väl talat ut om saken vad jag förstått.

Människor är elaka av och till. Inget unikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in