2020-03-09, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Exakt,
Han sa flera gånger "låt mig va". Hur kan hon provoceras av att han säger att hon inte gjorde ngt i köket när julia själv kritisera andra om exakt samma

The Estonian lady is crazy!
2020-03-09, 16:25
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Har det varit bråk nu?
Ja nu har det bråkats loss.
2020-03-09, 16:26
Medlem
Kan ju inte bara vara jag som gillar Mergim och allt ståhej kring honom? Höjer verkligen Big Brother för min del även om det tyvärr känns som att han är lite för grov för PK-TV och riskerar att få lämna huset...

Vill inte att han ska vinna, men han är verkligen underhållande.
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Varför satt han kvar?

Jag som har syskon hade inte heller lämnat ifall mina syskon höll på sådär när vi var yngre, för då "vinner" de diskussionen. Kan förstå Mergim att han inte lämnade med tanke på hans tankesätt ("ingen ska sänka mig") och ålder, menar inte att det var okej att han stannade kvar, han är bara inte tillräckligt mogen och vuxen för att förstå att det ibland är bättre att gå ifrån en diskussion än att stanna kvar och bli provocerad
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har också sett klippet på bråket, Julia triggade och pikade Mergim fullt medvetet. Dåligt av honom att brinna av, men det var precis det Julia var ute efter. "Varför sitter du kvar då? Varför sitter du kvar då? Varför sitter du kvar då?"

Julia vill inte bli triggad till att bli Olga. Då är det väldigt unfair att trycka på Mergins svaga punkter.
Medlem
Citat:
Har Vickan ont i brösten? Hon har kramat dem i flera timmar.
Mens.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Varför satt han kvar?
Varför ska han gå därifrån, han får väl också vara utomhus?
2020-03-09, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tristis
Kan ju inte bara vara jag som gillar Mergim och allt ståhej kring honom? Höjer verkligen Big Brother för min del även om det tyvärr känns som att han är lite för grov för PK-TV och riskerar att få lämna huset...

Vill inte att han ska vinna, men han är verkligen underhållande.
För underhållningsvärde håller jag faktiskt med. Tråkigt annars
Men tror han kommer lämna självmant.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Mens.
Ahaa då förstår jag. Så jävla jobbigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har också sett klippet på bråket, Julia triggade och pikade Mergim fullt medvetet. Dåligt av honom att brinna av, men det var precis det Julia var ute efter. "Varför sitter du kvar då? Varför sitter du kvar då? Varför sitter du kvar då?"

Om nån hade skrikit RÅTTA och SVIN och grejer till Mergim och spottat mot honom, hur tror ni han hade reagerat då?
2020-03-09, 16:28
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hört talas om uttrycket " Svinhugg går igen " ?

Spelar ingen roll. Vill man vara bättre än någon annan så får man höja sig själv. Man behöver inte ge tillbaka med samma mynt för då är man lika hemsk själv. Hört talas om karma?
2020-03-09, 16:28
Medlem
Mergim i bikten eller gömmer råttan sig på gården?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in