Jag tror han lutar åt Viccan. Han hade inte vågat gå emot Jasse! Men intressant att se vad som hade hänt om han väljer Lennie sedan är både Victoria och Jasse arga pp honom.
Fyfan vad tråkigt det har varit i huset denna helg, har knappt orkat titta 😄
Ska bli spännande att se vilka det hänger mellan ikväll. Troligen Lisa och Vicky och valet blir knepigt oavsett, ogillar båda på olika sätt. Lisa har visserligen frustrerat mig mest men Vicky har sina dagar hon med fan.
Men klarar man en dag till med "Baby baby uh uh" eller "You wanna be on top"?
Jag tror han lutar åt Viccan. Han hade inte vågat gå emot Jasse! Men intressant att se vad som hade hänt om han väljer Lennie sedan är både Victoria och Jasse arga pp honom.
Ja, dessutom att han under hela vecka haft en fin kontakt med Vickan och gett henne en personlig sak för att bringa henne tur ikväll. Jag skulle bli jätteförvånad om han inte valde Vickan då även Jassa har bondat med henne. Märklig situation.
Fyfan vad tråkigt det har varit i huset denna helg, har knappt orkat titta 😄
Ska bli spännande att se vilka det hänger mellan ikväll. Troligen Lisa och Vicky och valet blir knepigt oavsett, ogillar båda på olika sätt. Lisa har visserligen frustrerat mig mest men Vicky har sina dagar hon med fan.
Men klarar man en dag till med "Baby baby uh uh" eller "You wanna be on top"?
Står det mellan dom två så måste ju Lisa bara ut ut ut.
Som vanligt den övergödda suggan hjälper inte till i köket.Bara Victoria har riktigt konfronterat henne om det men inget hjälper.Jasmine och Martin tog upp det när de låg i sängen då sades det undra hur det ser ut i hennes hem får allt serverat etc