Frimurare - återkommer i Indes instainlägg. Magnus Ranstorp och Agnes Wold pekades ut eller refererades under söndagen som frimurare:
Citat:
Även detta från psykiatrikern Esthers twittersida. Du och Frans Emma är bekanta med varandra, eller hur frimurare @magnusranstorp? Är även Agnes Våld frimurare? Spännande. Det här med att peka ut dissidenter som ”psykiskt sjuka” är ju en gammal kommunistgrej (läs: frimurargrej). #Agenda2030 😈🇸🇪🇮🇱
Instagram-användare var inne på att Jonas har en
psykos, Inde kommenterade detta så här (och visar därmed att han i vart fall inte är helt psykotisk...):
Citat:
Psykiatrikern här som vet att jag har en psykos, retweetar @svt:s vetenskapsankare Frans Emma på sin sida. Ska jag tagga #justsaying nu, @hannastjarne? Nä, den är lite fånig. Använder aldrig den. Den här är bättre: #Agenda2030 😈🇸🇪🇮🇱
Hitler annars - kan han vara aktuell?... Inde postade detta 8 mars med en mycket stor bild på Hitler som illustration till denna text:
Citat:
Adolf Rotschild. Nu blev det för ”konspirationsteoretiskt” igen, @gorberg? Inte enligt din judiske broder Leonard Cohen. Lyssna på Everybody knows, läs texten. Leonard Cohen hade blivit alldeles 👍 över detta som jag skrev för nån vecka sen: ”Europa är det globalistiska storhetsvansinnets största fiende. På grund av starka nationalstater. De två världskrigen hade två huvudsyften: krossa Europas starkaste nationalstat Tyskland och bana väg för Israel. Massmigrationen ska göra resten. Sanslöst intelligent och skicklig krigföring. Hej då, Europa. Hej då, Sverige.” #Agenda2030 😈🇸🇪🇮🇱
www.instagram.com/whitejewsmatter/