2020-03-09, 11:17
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Lisa som bara gnäller och gråter.
Håller med att hon ska ut, men inte kväll. Hennes tid kommer då hon med stor sannolikhet kommer att sitta löst väldigt ofta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Just det, tänkte inte på det. Blev bara orolig med tanke på vad Mergim sa.

Vafan..jaha då hoppas jag Martin räddar Vickan.

Kommer de få se klipp från tävlingen ikväll? Undrar om Amilia har förstått att hon gjorde fel?

Nej, dom får typ inte se någonting som vi får se.

Men jag tänkte faktiskt på en sak som kan ske. Att först presenteras den vi vill rädda kvar. Och efter de den som får makten att rädda kvar nån att ta sitt beslut. Jag har en liten känsla att Mergim vinner makten tyvärr.

Vad vill jag ha sagt med detta? Haha ingen aning, men att det blir Mergim som får rädda kvar Lennie, så blir de en tillbaka kaka, så står dom och hånglar när kvällen når sitt slut
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kan förstå att många vill ha ut Lisa, vem vill inte det? Det vill jag också.
Däremot vill jag ännu mer spräcka Anty gänget vars ande vilar kvar. Fortfarande kan man höra och se Amelia, Mergim och Lennie spy ur sig hat, men inte alls i samma frekvens som när Anty var med. De är nästan detroniserade, men bara nästan.

Låt oss städa upp ordentligt efter att ha skickat ut Anty till en hård värld där hon fortsätter att ljuga och sprida hat. Vi måste städa upp totalt och se till att det är skinande rent från hat som finns kvar.

Lennie är en rest av hatet och jag har inga sympatier för honom för att han ingick och sponsrade hatet genom sin tystnad och kärlek till Mergim. Låt er inte luras av "Lennie är egentligen en ganska schysst kille". Kom ihåg att han sade aldrig ifrån Anty eller någon annan när de spydde ut personangrepp 24/7. Han kunde sagt stopp "jag köper inte detta hat". Men det gjorde han inte utan höll tyst med. Så han är en lurig och falsk individ i fårakläder.

Så för att slutföra vår tokstädning MÅSTE Lennie ut! Allt annat är lite naivt.
Han är tokstark och kommer att tillsammans med Mergim sätta varandra i säkerhet vecka efter vecka. De har tillsammans just nu vunnit TRE AV TRE tävlingar. De är alltså 100 procentiga i immunitetstävlingar. 100% det är mycket. Vi vet inte förrän ikväll vem som har vunnit den sista tävlingen. Kanske är det Mergim. Och det skulle innebära att de tillsammans har vunnit ALLA tävlingar. Om ni inte ser faran i det måste ni börja att se det och göra något åt det.

Därför ber vi alla att stödja oss i att rösta ut Lennie ASAP. Om han nu sitter osäkert ikväll dvs. Kanske vann Mergim ännu en gång och gissa då vem han sätter som immun?

Alla väljer som de önskar men fundera bara en runda till vad ditt val kan innebära!

+1 !
Och som du påpekade ,Lennie vinner ofta tävlingar varvid skitsnackaren Amilia kan bli kvar länge även Mergrim som ofta vinner tävlingar.

Vi röstar ut Lennie !
Dels för att kunna bli kvitt fanskapet Amilia ,samt att det kommer blir kalabali för Amilia och Mergrim : bra tv !

Jag måste dra till gym & jobb men jag kommer rösta på alla appar ,ipadar,iphones jag kan !

Nu kör vi och försöker få ut Lennie !
2020-03-09, 11:18
Medlem
KrossedOuts avatar
Vad är det för fel på er? Glasman och Sami är vidriga, men här verkar alla vilja slicka hårig röv. Tvi vale.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Men jag tänkte faktiskt på en sak som kan ske. Att först presenteras den vi vill rädda kvar. Och efter de den som får makten att rädda kvar nån att ta sitt beslut. Jag har en liten känsla att Mergim vinner makten tyvärr.

Vad vill jag ha sagt med detta? Haha ingen aning, men att det blir Mergim som får rädda kvar Lennie, så blir de en tillbaka kaka, så står dom och hånglar när kvällen når sitt slut

Tvärt om, de får nästan alltid se klipp från makt-tävlingen under liven.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Lennie!
För att skapa kaos hos Mergim och Amilia
Dessutom med uppmaning från "BBK" med Glasman och Sami.
Dem gillar Lennie, sa precis att han är soft.

Dem får Amilia på halsen om han åker.
Hon kommer älta med, Sami och Glasman och klänga på Martin.
Det blir alltså ännu mer Amilia tv då.
Tänk lite längre.
2020-03-09, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DFrost
Tvärt om, de får nästan alltid se klipp från makt-tävlingen under liven.

Jaja de får dom se, men tänkte mer på veckan som gått
2020-03-09, 11:24
Medlem
Det är ju som att Martin är konstant pårökt, så det skulle inte förvåna mig om han räddar Lennie ikväll.
2020-03-09, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Såg just senaste avsnittet av "BBK" med Glasman och Sami.
Även dom önskar att Lennie röstas ut.
Självklart ska vi hjälpa dom med det!
Nu sa Sami precis tvärtom att sen igår kväll när de körde Gissa-leken så vill han ha kvar Lennie.
2020-03-09, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Vad är det för fel på er? Glasman och Sami är vidriga, men här verkar alla vilja slicka hårig röv. Tvi vale.

Alltså för mig spelar de Ingen roll vem av dom tre som åker, gillar inte nån av dom så speciellt mkt. Men vill se hur amilia och mergim reagerar. Sen är inte Lennie rolig överhuvudtaget, han är som en vålnad i huset. Så de blir två flugor på smällen
2020-03-09, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Hej flashback vem röstar vi ut idag Lisa eller Lennie?
Lisa. För att orka fortsätta kolla på BB behöver man få ut denna kvinna, som är törtisiks jers owld men beter sig som 16.
2020-03-09, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Jo visst fick de se klipp från stegmätartävlingen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in