2020-03-09, 09:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Ja alltså helt sant att han är bra i tävlingar.. Samtidigt kan Lisa räddas av många om hon hänger löst. Det kokar nästan i mig när jag ser Lisa nu så jag vet faktiskt inte om jag klarar av henne och hennes näsgrävande en vecka till (och kanske till och med längre).
Sen tror jag ni underskattar Lisa och att det skulle vara lätt att få ut henne. Folk ute i stugorna har börjat få sympati för henne.

Jag lovar dig Lisa ligger risigt till i varje BB grupp och blir bara mer oönskad för varje vecka. Så Lisa är absolut ingen fara. Tro mig. Däremot växer sympatier för Vickan och hon har ökat i popularitet.
2020-03-09, 09:42
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Amilia gillar såklart Lennie mest men även Lisa försöker hon hålla till sig.

I min värld ska Lisa ut om det är möjligt.
Ja, om Lennie åker ut vem tror ni Amelia kommer rädda in i det sista? Inte är det Mergim i alla fall, Lisa kommer vara första valet.
2020-03-09, 09:42
Medlem
glempa har blivit helt såld på 20 frågor nu
2020-03-09, 09:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Amilia gillar såklart Lennie mest men även Lisa försöker hon hålla till sig.

I min värld ska Lisa ut om det är möjligt.

Men Lisa är värdelös i tävlingar så hon kommer aldrig att sätta någon i immunitet.
Det är tvärtom mot Lennie som är duktig i tävlingar och kommer hålla Amelia länge i tävlingen.
2020-03-09, 09:43
Medlem
Dan88s avatar
Såg senaste avsnittet på tv4 Play. Hade Julia och Alex sex på slutet?
2020-03-09, 09:44
Medlem
Dan88s avatar
Hur röstar man? Har laddat ner både tv4 play och cmore appen, fattar inte vart ?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Ja, om Lennie åker ut vem tror ni Amelia kommer rädda in i det sista? Inte är det Mergim i alla fall, Lisa kommer vara första valet.

Amelia vinner aldrig en immunitetstävling. Så risken är minimal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men Lisa är värdelös i tävlingar så hon kommer aldrig att sätta någon i immunitet.
Det är tvärtom mot Lennie som är duktig i tävlingar och kommer hålla Amelia länge i tävlingen.

ja lennie är grym på tävlingar så han måste plockas idag sen kan vi plocka lisa amilia mergim martin victoria en efter en
2020-03-09, 09:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Såg senaste avsnittet på tv4 Play. Hade Julia och Alex sex på slutet?
Nästan

Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Hur röstar man? Har laddat ner både tv4 play och cmore appen, fattar inte vart ?
Vid röstningen så kommer det upp en speciell sida. Den når du när du klickar på BB ikonen i varje appen.
2020-03-09, 09:47
Medlem
Ett väldigt enkelt dags schema idag
2020-03-09, 09:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja lennie är grym på tävlingar så han måste plockas idag sen kan vi plocka lisa amilia mergim martin victoria en efter en

Javisst, hoppas det sjunker in hos de flesta och tänker långsiktigt.
Lisa åker nästa vecka för ingen ger henne immunitet.
2020-03-09, 09:49
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Nästan

Har du CMore? Så du kunde se vad som hände efeter? Julia frågade ju "kan vi ligga" ? Hon menade ju inte sova direkt.

Citat:

Vid röstningen så kommer det upp en speciell sida. Den når du när du klickar på BB ikonen i varje appen.

Hur lång tid har man på sig att rösta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in