2020-03-09, 09:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag blev lite rädd. Det finns en chans att han räddas idag väl?? Det går bara inte hända.

Jag brukar ALDRIG störa mig på vikt hos personer och jag känner mig fan elak när jag gör det men med Amilia tänker jag bara ”din dryga jäkla tjockis”

Jag har sedan högstadiet plockat mobbare. Jag fortsätter på mitt korståg mot dessa avskum.
Amelia skall ut ASAP och vägen dit är via Lennie först.
Lennie måste ut för då är vi närmare att sjökon får lämna

Du behöver inte ha skuldkänslor, människor som sjökon kan inget annnat språk en att slå hårt hårt tillbaka med ord denna gång. Hon förtjänar ingen empati denna själlösa mobbare som sänker andra snälla och goda.
2020-03-09, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag har sedan högstadiet plockat mobbare. Jag fortsätter på mitt korståg mot dessa avskum.
Amelia skall ut ASAP och vägen dit är via Lennie först.
Lennie måste ut för då är vi närmare att sjökon får lämna

Du behöver inte ha skuldkänslor, människor som sjökon kan inget annnat språk en att slå hårt hårt tillbaka med ord denna gång. Hon förtjänar ingen empati denna själlösa mobbare som sänker andra snälla och goda.
Men du gillar att mobba själv , dubbelmoral
2020-03-09, 09:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Tänk vilken underbar kväll vi kan få om Lenny åker ut

Tänk er deras miner Amilias&Megrims episkt😂Men skulle fan inte förvåna mig att han klarar sig

Just nu är det jämnt skägg. Vi som ser liven är här övertag för att skicka hem Lennie.
Men de som bara ser ett avsnitt varje dag måste övertygas då de inte ser helheten.
De måste övertygas och de är många, de kikar in på på BB och andra BB grupper sporadiskt därför är det viktigt att lobba idag!
2020-03-09, 09:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Men du gillar att mobba själv , dubbelmoral

Japp. Jag mobbar andra mobbare för de,förstår inget annat, precis som du.
2020-03-09, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Men är du svartis

Japp hade ju velat att hon skulle göra fisljud på min hals
2020-03-09, 09:30
Medlem
mergim ska träffa läkaren 11.30 vad skönt då behöver jag bara vänta en timme

nej mergim er klocka går fel du får vänta två timmar du kommer flippa
2020-03-09, 09:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mergim ska träffa läkaren 11.30 vad skönt då behöver jag bara vänta en timme

nej mergim er klocka går fel du får vänta två timmar du kommer flippa

Träffa läkare? Har Lennie spräckt klykan?
2020-03-09, 09:35
Medlem
Lär bli lite förvirring ikväll då de kommer sitta 1 h för tidigt och vänta på livesändningen

Vad har hänt med klockan egentligen, BB som ställt om den?
Medlem
Citat:
Träffa läkare? Har Lennie spräckt klykan?

nej nåt problem med handen helt blå ingen känsel påstår han
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Antar och förmodar att du är en kvinna&tjej och mycket avundsjuk🤥Nu har ju Julia ingen stor röv utan en liten fin en😍

Eller hur? Försöket få den fake. Det står äkta på den. Det stör mig att vi kvinnor med vältränad bump numera kan få den att bli kallad fake av såna som inte kan få till sin egen. Det är väl bara att kolla på kroppen i övrigt, baksida lår osv.
Men avundsjuka kommer alltid finnas och folk som vill få saker till att vara en quickfix, när det ligger hårt jobb bakom eller kanske schyssta gener.
Antagligen för att dom själva inte orkar eller har generna för det moderna kroppsideal som råder.
2020-03-09, 09:37
Medlem
avixs avatar
Citat:
avix, titta på liven nu. Sjökon kramar om Lennie falskt. Är det detta du vill se långt framöver varje dag?
Jag får kväljningar som de flesta andra och kommer att kika mindre på BB. Även om Lisa är vedervärdig är det inte värt åtminstone en vecka att leva med?
Lennie är så jävla duktig i tävlingar så han kommer att rösta kvar både sjökon och albanen länge till. Det är masochism mot oss tittare. Kan du inte vänta med Lisa i en vecka istället för att se sjökon i fem veckor till?
Det är en extrem plåga. Låt oss slippa det.
Ja alltså helt sant att han är bra i tävlingar.. Samtidigt kan Lisa räddas av många om hon hänger löst. Det kokar nästan i mig när jag ser Lisa nu så jag vet faktiskt inte om jag klarar av henne och hennes näsgrävande en vecka till (och kanske till och med längre).
Sen tror jag ni underskattar Lisa och att det skulle vara lätt att få ut henne. Folk ute i stugorna har börjat få sympati för henne.
2020-03-09, 09:39
Medlem
__Alez__s avatar
Amilia gillar såklart Lennie mest men även Lisa försöker hon hålla till sig.

I min värld ska Lisa ut om det är möjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in