2020-03-09, 09:05
Medlem
Första blicken in i huset och man ser Amilia hänga kvävande över Lennie. Han måste ut

Hon ska vara lite sexig och kyssa hans hals och istället kommer fisljud
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2020-03-09 kl. 09:09.
2020-03-09, 09:08
Medlem
Står det mellan lisa och lennie kör jag ut lennie.

Står det någon mellan victoria så ska victoria ut snabbt
2020-03-09, 09:09
Medlem
Globalisten55s avatar
Amilia e fasen otrolig hänger på Bi-Lenny precis som det skulle vara hennes pojkvän
2020-03-09, 09:10
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Kommer rösta ut Lennie av samma anledning - Lisa sitter förhoppningsvis löst nästa vecka.

Återstår att se vem av Vickan,Lisa,Lennie som blir räddad. Räddas Lennie kommer min röst hamna på Lisa

Japp !
2020-03-09, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Amilia e fasen otrolig hänger på Bi-Lenny precis som det skulle vara hennes pojkvän

Så jävla trött på henne. Hoppas hon bestämmer sig för att lämna på egen hand.
2020-03-09, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55

Det enda som kunnat få mig att vilja ha kvar Lennie är om han flippar på hennes klängade och skäller ut henne eller börjar mysa med någon annan
2020-03-09, 09:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Sorry guys men om Lisa hänger löst så kommer jag rösta ut henne. Står verkligen inte ut med hennes slemmiga sätt en hel vecka till. I lördags blev det så tydligt när hon hördes överallt med sitt jävla "jobba kropp" och "u wanna be on top" och sen att hon tror att hon är så sexig när hon kör sin stirrande psykoblick. She give me the creeeeps.

avix, titta på liven nu. Sjökon kramar om Lennie falskt. Är det detta du vill se långt framöver varje dag?
Jag får kväljningar som de flesta andra och kommer att kika mindre på BB. Även om Lisa är vedervärdig är det inte värt åtminstone en vecka att leva med?
Lennie är så jävla duktig i tävlingar så han kommer att rösta kvar både sjökon och albanen länge till. Det är masochism mot oss tittare. Kan du inte vänta med Lisa i en vecka istället för att se sjökon i fem veckor till?
Det är en extrem plåga. Låt oss slippa det.
2020-03-09, 09:13
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Absolut! Ut med nollan. Tillför ZERO till programmet men kan vinna tävlingar och därmed också hålla kvar sjökon länge.

+1 !
Viktigt att komma ihåg att som du tacksamt poängterar att Lennie är duktig vid tävlingar och därmed kan hålla Blåvalen Amilia kvar länge !

Så Lennie ut denna gång !
2020-03-09, 09:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
+1 !
Viktigt att komma ihåg att som du tacksamt poängterar att Lennie är duktig vid tävlingar och därmed kan hålla Blåvalen Amilia kvar länge !

Ja, låt oss stå starka och enade som våra förfäder vikingar och se till att rättvisa skipas om så med svärd i hand. Amelia måste få känna svärdet!
2020-03-09, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
+1 !

Jag blev lite rädd. Det finns en chans att han räddas idag väl?? Det går bara inte hända.

Jag brukar ALDRIG störa mig på vikt hos personer och jag känner mig fan elak när jag gör det men med Amilia tänker jag bara ”din dryga jäkla tjockis”
2020-03-09, 09:18
Medlem
Globalisten55s avatar
Tänk vilken underbar kväll vi kan få om Lenny åker ut

Tänk er deras miner Amilias&Megrims episkt😂Men skulle fan inte förvåna mig att han klarar sig
2020-03-09, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Första blicken in i huset och man ser Amilia hänga kvävande över Lennie. Han måste ut

Hon ska vara lite sexig och kyssa hans hals och istället kommer fisljud
Men är du svartis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in