2020-03-09, 00:44
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
OMG. Amelia äter igen! Det är sjukligt. Varför gör hon detta mot sig själv?
Hon bokstavligen kastar i sig allt hon kommer åt. Tur att de inte får in så mycket godis för man hade börjat bli riktigt orolig för människan.

Äta bör man annars dör man är något hon lever efter bokstavligen.
Seriöst så vill jag bara ha ut fanskapet fast plåga hon mer först !
2020-03-09, 00:44
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
OMG. Amelia äter igen! Det är sjukligt. Varför gör hon detta mot sig själv?
Hon bokstavligen kastar i sig allt hon kommer åt. Tur att de inte får in så mycket godis för man hade börjat bli riktigt orolig för människan.

Alla utom Sami, Glasman och Julia äter.

Haha nu kom Sami också.
2020-03-09, 00:46
Medlem
Fan vad Alex klänger på Viccan. Sliskig!
Hon är inte alls intresserad det ser man på långt håll. Allt skitsnack om att han är hennes ”typ” var bara för att man ville skapa drama mellan Alex och Anty, när Victoria kom in. Det har Victoria själv erkänt och sagt hon har ”friendzonat” honom. Tror snarare hon hade satt Martin.
2020-03-09, 00:49
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fan vad Alex klänger på Viccan. Sliskig!
Hon är inte alls intresserad det ser man på långt håll. Allt skitsnack om att han är hennes ”typ” var bara för att man ville skapa drama mellan Alex och Anty, när Victoria kom in. Det har Victoria själv erkänt och sagt hon har ”friendzonat” honom. Tror snarare hon hade satt Martin.

Vickan är intresserad. Hon blev besviken när Alex gjorde klart att det är choklad som gäller men jag är ju mixed svarade Vickan.
Hade en het diskussion/gräl om detta.
2020-03-09, 00:50
Medlem
kermiths avatar
BB måste göra något angående Amelia. Hennes beteende är inte normalt.
Ångest, gråtsessioner, upprepande monologer, äter maniskt, beter sig illa mot andra. Hon mår inte bra. Hur kommer då hon må när hon hänger löst och måste härda ut i en vecka på att få veta resultatet. Det kommer paja henne helt, hon är på randen till smmanbrott redan nu.
BB ser ni inte vart detta lutar?
2020-03-09, 00:52
Medlem
Glempa slevar kall wok?
2020-03-09, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vickan är intresserad. Hon blev besviken när Alex gjorde klart att det är choklad som gäller men jag är ju mixed svarade Vickan.
Hade en het diskussion/gräl om detta.
Tror hon spelar framför kameran, för att skapa lite intriger och ”eventuell” kärleksdrama. Hennes kroppsspråk skriker snarare ”Backa från mig!!”
2020-03-09, 00:53
Medlem
Tack för facecam på Alex när han slafsar och smackar... hyggligt BB.
2020-03-09, 00:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Glempa slevar kall wok?

Han är ett vrak inför morgondagen. Gick omkring maniskt runt vardagsrummet i timmar idag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Tack för facecam på Alex när han slafsar och smackar... hyggligt BB.
Tror någon jävel på BB produktionen vet om hur mycket vi hatar det, så då ser de till att höja ljudet extra mycket på hans mic och zooma in honom för att jävlas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Alla utom Sami, Glasman och Julia äter.

Haha nu kom Sami också.

Vad ska han äta tro? Fixade med kryddorna? Aha, nu ser jag att han äter den där middagen... Alex tuggande är helt sjukt, det är smack och äckel.

Jag blev så hungrig av att titta på dem (innan Alex satte igång att tugga) så fixade två mackor. Brukar inte ens äta mackor, skyller på att jag inte åt middag.
2020-03-09, 00:56
Medlem
Citat:
Han är ett vrak inför morgondagen. Gick omkring maniskt runt vardagsrummet i timmar idag.

Haha ja, benen är nästan aldrig still på den karln.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in