2020-03-09, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Käft själv!! Skiter fullständigt i att han är bög och de tror jag också!! De bara vissa här som är dumma varje gång och ba "åh va smarta nu insåg alex och lisa" när den enda källan de har är vicky som avslöjat allt vi på utsidan skrivit och ni är så dumma som tror att dom är smarta varje gång att dom insett de. de va vicky som tog upp de och sa mergim verkar kär i anty och lennie. De va så det börja och de grundar hon i utsidans teorier såklart!!! Ni förstår ju inte vickys taktik hur falsk hon är!! Ni säger bara att dom är smarta alex och lisa som kom på något som ni själva skrivit men de kommer från vicky som avslöjat oss!!!
Sa Viccan att Mergim verkar kär i Lennie hahahha det är första gång någon äntligen pratar om det

Men ja hopps hon eller Lisa åker imorgon. Tror faktiskt Mergim kan ha vunnit makten. Men det är väldigt tight så det är svårt att säga.
2020-03-09, 00:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Är det bara jag som tycker nya tjejen är urtråkig.
Har knappt märkt att hon är med.
Jag som hade så stora förhoppningar med hennes entre.

Jag hade också det! I videopresentationen fick man en bild av en aktiv tjej full av djävulskap som skulle ruska om i huset. Starkt att kalla sig en "blattebrud". Och här trodde jag att,nu jävlar kommer det att hända saker.

Men...

Här får vi se en helt normal, vanlig och försynt och tystlåten tjej. Inte ens med lite sprit i kroppen kom någon ansats till att omkullvälta vardagen. Tvärtom. Faktiskt en schysst tjej som inte gör så mycket väsen av sig utan vill hålla sig lite för sig själv.

Alltså inget fel på henne på något sätt men inget speciellt heller, tyvärr. Nästan en kvinnlig Lennie med noll att tillföra. Synd om henne lite grann, dock, för jag tror att alla deltagare är rätt så trötta att på nytt börja presentera sig och göra om allt som när Jessica, Lennie och Martin kom in. De är nog rätt så trötta på det och man har redan hunnit skaffa sig vänner och hänga med dom. Plötsligt kommer då en ny deltagare in och man är redan trött och sliten. Dessutom denna påfrestning på deltagare som hänger löst måste vara jobbigt.

Själv tycker jag inte att man skall plåga deltagare så länge med ovetskapen om de åker ut eller inte.
Hade föredragit att man hänger löst i typ två dagar och sedan få ett resultat. Även om jag inte är så förtjust i Lisa så tycker jag synd om henne att nu i nästan två veckor på raken ha den stressen.
Då är det bättre att ha en tävling på en måndag och senast onsdag få veta resultatet och antingen stanna eller åka.
Senast redigerad av kermith 2020-03-09 kl. 00:36.
2020-03-09, 00:34
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Vad fan höll Mergim på med? Hans kvinnohat lyser starkt. Typisk muslim som bråkar med alla och skriker åt alla kvinnor att hålla käften. När han kallar en av dom för hund så ska ni veta att det är otroligt förnedrande för muslimer att bli kallade hund, så det var en allvarligt menad förolämpning, en riktig kränkning där.

Lovar att vi kommer läsa om honom om några år. Kvinnomisshandel och kanske även värre.

Följer inte programmet utan råkade se något som trendade på youtube.
Senast redigerad av islamcultofdeath 2020-03-09 kl. 00:40.
2020-03-09, 00:36
Medlem
__Alez__s avatar
Det här ätandet nattetid gör att de går upp i vikt. Nu anslöt Amilia för att äta lite också.

Edit: Alltså Jassa? Äter macka med Philadelphiaost, sylt och salt.
Senast redigerad av __Alez__ 2020-03-09 kl. 00:38.
2020-03-09, 00:37
Medlem
Äter Jasse majonnäs direkt ur burken? Intressant kost de har där inne. Är det inte bättre att äta mat än att trycka i sig mackor på natten?
2020-03-09, 00:39
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag hade också det! I videopresentationen fick man en bild av en aktiv tjej full av djävulskap som skulle ruska om i huset. Starkt att kalla sig en "blattebrud". Och här trodde jag att,nu jävlar kommer det att hända saker.

Men...

Här får vi se en helt normal, vanlig och försynt och tystlåten tjej. Inte ens med lite sprit i kroppen kom någon ansats till att omkullvälta vardagen. Tvärtom. Faktiskt en schysst tjej som inte gör så mycket väsen av sig utan vill hålla sig lite för sig själv.

Alltså inget fel på henne på något sätt men inget speciellt heller, tyvärr. Nästan en kvinnlig Lennie med noll att tillföra. Synd om henne lite grann, dock, för jag tror att alla deltagare är rätt så trötta att på nytt börja presentera sig och göra om allt som när Jessica, Lennie och Martin kom in. De är nog rätt så trötta på det och man har redan hunnit skaffa sig vänner och hänga med dom. Plötsligt kommer då en ny deltagare in och man är redan trött och sliten. Dessutom denna påfrestning på deltagare som hänger löst måste vara jobbigt.

Själv tycker jag inte att man skall plåga deltagare så länge med ovetskapen om de åker ut eller inte.
Hade föredragit att man hänger löst i typ två dagar och sedan få ett resultat. Även om jag inte är så förtjust i Lisa så tycker jag synd om henne att nu i nästan två veckor på raken ha den stressen.
Då är det bättre att ha en tävling på en måndag och senast onsdag få veta resultatet och antingen stanna eller åka.

Exakt ! Inledningen var ju så.lovande och jag tänkte att denna kan sätta Blåvalen & Fettot Amilia på plats .
Men nähä!
Det var riktigt jävla synd,hade behövts någon som ruska om lite .
2020-03-09, 00:40
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Vad fan höll Mergim på med? Hans kvinnohat lyser starkt. Typisk muslim som bråkar med alla och skriker åt alla kvinnor att hålla käften. Lovar att vi kommer läsa om honom om några år. Kvinnomisshandel och kanske även värre.

Följer inte programmet utan råkade se något som trendade på youtube.

Exakt så !
Snart kommer svennehora ur hans mun,det är bara en tidsfråga.
2020-03-09, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Det här ätandet nattetid gör att de går upp i vikt. Nu anslöt Amilia för att äta lite också.

Edit: Alltså Jassa? Äter macka med Philadelphiaost, sylt och salt.

Sylt till currywoken hade hon också, eww
2020-03-09, 00:41
Medlem
kermiths avatar
OMG. Amelia äter igen! Det är sjukligt. Varför gör hon detta mot sig själv?
Hon bokstavligen kastar i sig allt hon kommer åt. Tur att de inte får in så mycket godis för man hade börjat bli riktigt orolig för människan.
2020-03-09, 00:42
Medlem
Varför äter de när klockan nästan är ett på natten? Eller hos dem är den nästan två, då deras klocka går en timme fel.

Och förresten så himla fult med så mycket BUS. Lennie ser inte klok ut.
2020-03-09, 00:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Exakt ! Inledningen var ju så.lovande och jag tänkte att denna kan sätta Blåvalen & Fettot Amilia på plats .
Men nähä!
Det var riktigt jävla synd,hade behövts någon som ruska om lite .

Yup!
2020-03-09, 00:43
Medlem
Omg det enda de gör i BB är att äta 😩😩

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in