Citat:
Ursprungligen postat av
MrsVanity1
Är det bara jag som tycker nya tjejen är urtråkig.
Har knappt märkt att hon är med.
Jag som hade så stora förhoppningar med hennes entre.
Jag hade också det! I videopresentationen fick man en bild av en aktiv tjej full av djävulskap som skulle ruska om i huset. Starkt att kalla sig en "blattebrud". Och här trodde jag att,nu jävlar kommer det att hända saker.
Men...
Här får vi se en helt normal, vanlig och försynt och tystlåten tjej. Inte ens med lite sprit i kroppen kom någon ansats till att omkullvälta vardagen. Tvärtom. Faktiskt en schysst tjej som inte gör så mycket väsen av sig utan vill hålla sig lite för sig själv.
Alltså inget fel på henne på något sätt men inget speciellt heller, tyvärr. Nästan en kvinnlig Lennie med noll att tillföra. Synd om henne lite grann, dock, för jag tror att alla deltagare är rätt så trötta att på nytt börja presentera sig och göra om allt som när Jessica, Lennie och Martin kom in. De är nog rätt så trötta på det och man har redan hunnit skaffa sig vänner och hänga med dom. Plötsligt kommer då en ny deltagare in och man är redan trött och sliten. Dessutom denna påfrestning på deltagare som hänger löst måste vara jobbigt.
Själv tycker jag inte att man skall plåga deltagare så länge med ovetskapen om de åker ut eller inte.
Hade föredragit att man hänger löst i typ två dagar och sedan få ett resultat. Även om jag inte är så förtjust i Lisa så tycker jag synd om henne att nu i nästan två veckor på raken ha den stressen.
Då är det bättre att ha en tävling på en måndag och senast onsdag få veta resultatet och antingen stanna eller åka.