2020-03-08, 22:43
Medlem
Lunatics avatar
Fan va jag njuter av att se deras liv i BB huset sedan Anty fick lämna.
Det är ett helt annat BB nu. Avslappnat och alla är med varandra och har kul.
Anty förpestade 70% av deltagarna, som 80% av tiden satt i Sovrum2 och va bittra, snackade skit och taktik. Inget av det funkade.

Säger det igen. FAN VA SKÖNT ATT ANTY FICK LÄMNA.
2020-03-08, 22:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jaja. Men man hade inte stört sig lika mycket i alla fall. Du förstår min poäng? Att hon är en jävla skitsnackare hjälper liksom inte.
Nej, såklart inte. Jag menar bara att hennes övervikt är, eller borde vara, en separat fråga. I en perfekt värld, eller nåt...

Jag tycker t ex att Amilias kropp verkar vara betydligt mer hälsosam än Jessicas kropp, ni vet hon skelettet som påstod sig syssla med mukbang varje vecka, och som "i tonåren" hade ätstörningar..

Det blev det väldigt få kommentarer om, när det borde varit uppenbart för precis alla att hon spyr upp allt efter varje video.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Är det inte dags att fylla huset med lite pilska män som gör damerna tokiga i huset?
JAA vore såååå kul, och som Martin beskrev, ”en blond tjej med stora pattar”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Vad vet dom som vi inte vet?
Han nämnde nå om det i poolrummet med Glasman på efm men ångrade sig sen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffi20
Vet precis hur du känner, det är inte svårt att "hata" henne faktiskt

Precis, försöker i vardagen att i allmänhet vara ganska öppensinnad när det kommer till att träffa nya människor, genom att se förbi fördomar osv. Men Amilia är en sån person jag vet, att jag oberoende situation, aldrig. ALDRIG. Hade kunnat tycka om. Fyfan så vidrig hon är, med sitt snack som aldrig tar slut och sin sinnesjuka hybris som så enkelt genomskådas av en befogat dålig självkänsla.

Herregud säger jag bara.
2020-03-08, 22:45
Medlem
BabyFFs avatar
Anty hintar om att hon har filmat en video där hon svarar på frågor kring hennes medverkan. Inte ute än.. Nyfiken på hur hon försvarar mobbning och utfrysning.
2020-03-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Nya tjejen, Izabella, bidrar inte med NÅGONTING.

Hon är säkert en fin tjej, men i BB vill vi se människor som bjuder på sig själva och är ROLIGA. Hur tänkte BB när de tog in henne?
Helt sjukt! Men kan tänka mig att hon är van från det serbiska programmet hon var med i att "ligga lågt" och tror att samma strategi kommer fungera i Big Brother.
2020-03-08, 22:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Fan va jag njuter av att se deras liv i BB huset sedan Anty fick lämna.
Det är ett helt annat BB nu. Avslappnat och alla är med varandra och har kul.
Anty förpestade 70% av deltagarna, som 80% av tiden satt i Sovrum2 och va bittra, snackade skit och taktik. Inget av det funkade.

Säger det igen. FAN VA SKÖNT ATT ANTY FICK LÄMNA.

Jag är med dig helhjärtat. Tänk att ett fanskap kan ha haft så stor påverkan.
Medlem
BabyFFs avatar
Btw, varför ser alla nya tjejer ut som en billigare version av Anty? Tycka vad man vill om hennes beteende, men bra ser hon ut iaf.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Helt sjukt! Men kan tänka mig att hon är van från det serbiska programmet hon var med i att "ligga lågt" och tror att samma strategi kommer fungera i Big Brother.
Värdelöst att titta på om inte annat!
2020-03-08, 22:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, såklart inte. Jag menar bara att hennes övervikt är, eller borde vara, en separat fråga. I en perfekt värld, eller nåt...

Jag tycker t ex att Amilias kropp verkar vara betydligt mer hälsosam än Jessicas kropp, ni vet hon skelettet som påstod sig syssla med mukbang varje vecka, och som "i tonåren" hade ätstörningar..

Det blev det väldigt få kommentarer om, när det borde varit uppenbart för precis alla att hon spyr upp allt efter varje video.
Givetvis. Tror även att det var därför hon drog!
2020-03-08, 22:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Är det inte dags att fylla huset med lite pilska män som gör damerna tokiga i huset?
Gärna med fb dase.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in