2020-03-08, 22:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hahaha hon bidrar faktiskt till en del komedi i huset! Hon fattar aldrig någonting som folket pratar om. Hoppas Victoria åker ut men känns inte som det tyvärr.
Jag skulle faktiskt också helst se att Victoria lämnar, av de tre.

Har grubblat mycket på det, men landar liksom i att Lisa känt sig så himla uträknad från start, och det skulle kännas bra att rädda kvar henne (precis som förra veckan), och Lennie är så jäkla genomsnäll så om han vill vara kvar så ska ha vara kvar. Vill även se honom freaka ut under skräckveckan.

Victoria, mja.. dels kom hon in sist, hon är stundtals väldigt trevlig men hon söker också en hel del onödiga konflikter och när det inte går hennes väg börjar hon gråta, antingen i bikten eller öppet. Jag offrar helst henne.
2020-03-08, 22:36
Medlem
Kul att Sami måste säga till Gasman att få tala till punkt innan han avbryter med sin "visdom".
2020-03-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lisa: "då är du PANNSEXUELL? Du vet vad PANNSEXUELL är?"

Uttalas det inte "pánsexuell" som i "Peter Pan"?

Ja, Peter Pansexuell
2020-03-08, 22:37
Medlem
kermiths avatar
Vänner! Drömscenario imorgon:

1. Martin vann makttävlingen.
2. Jassa övertalar Martin att välja Lisa som säker.
3. Tittarna får välja mellan Vickan och Lennie.
Lennie packar och åker hem.

Kan meddela att Vickan har seglat upp som rätt så populär i många BB grupper så hon tar Lennie enkelt.

Scenario 2:
1. Mergim vann makttävlingen.
2. Naturligtvis väljer han sin hund Lennie.
3. Tittarna får välja mellan Vickan och Lisa
Lisa packar och åker hem.

Scenario 3.
2. Martin väljer Vickan som säker (det mest troliga, han gav henne turstenar tidigare idag)
3. Tittarna får välja mellan Lennie och Lisa
Lennie eller Lisa får packa och åka hem. Just nu pekar allt på att Lennie åker.

Vad tror och hoppas ni?
2020-03-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wikingoz
Nu klarar jag inte av detta längre.

Har följt liven samt denna tråden den senaste veckan relativt intensivt, men det var först för någon dag sedan jag bestämde mig för att skaffa ett konto här på fb. Har sen dess funderat ganska länge på vad mitt första bidrag till ämnet ska vara. Men nu är allt så självklart för mig.

Har så svårt att förstå, hur någon människa, någon varelse, någonting överhuvudtaget, aktivt faktiskt kan tycka om Amilia.

Det måste vara den vidrigaste människan jag någonsin kommit i kontakt med oberoende scenario, under hela min livstid.

Hur fan kan inte fler i huset agera gentemot hennes vidriga beteende?

Och Lennie, som jag ändå anser vara en ganska soft individ, hur in i helvete tänker han som ens vidrör den där blåvalen?

Så mycket frågor, så få svar.

Tack för mig!
Vet precis hur du känner, det är inte svårt att "hata" henne faktiskt
2020-03-08, 22:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikingoz
Nu klarar jag inte av detta längre.

Har följt liven samt denna tråden den senaste veckan relativt intensivt, men det var först för någon dag sedan jag bestämde mig för att skaffa ett konto här på fb. Har sen dess funderat ganska länge på vad mitt första bidrag till ämnet ska vara. Men nu är allt så självklart för mig.

Har så svårt att förstå, hur någon människa, någon varelse, någonting överhuvudtaget, aktivt faktiskt kan tycka om Amilia.

Det måste vara den vidrigaste människan jag någonsin kommit i kontakt med oberoende scenario, under hela min livstid.

Hur fan kan inte fler i huset agera gentemot hennes vidriga beteende?

Och Lennie, som jag ändå anser vara en ganska soft individ, hur in i helvete tänker han som ens vidrör den där blåvalen?

Så mycket frågor, så få svar.

Tack för mig!

Tro mig när jag säger att över 90% tänker som dig.
Följer sex BB grupper.
2020-03-08, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Kan meddela att Vickan har seglat upp som rätt så populär i många BB grupper så hon tar Lennie enkelt.

Scenario 2:

Scenario 3.
2. Martin väljer Vickan som säker (det mest troliga, han gav henne turstenar tidigare idag)

Vad tror och hoppas ni?

Hoppas på scenario 3 men det blir säkert scenario 2.
2020-03-08, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Scenario 2:

Scenario 3.

Vad tror och hoppas ni?
1 eller 3 utan tvekan. Jag bryr mig personligen så mycket inte om de som är kvar, Vickan är helt ok men henne har vi ju inte lärt känna lika länge. Just nu ser jag hellre att Lennie ryker.
2020-03-08, 22:42
Medlem
Är det inte dags att fylla huset med lite pilska män som gör damerna tokiga i huset?
2020-03-08, 22:42
Medlem
Bamse!
2020-03-08, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag skulle faktiskt också helst se att Victoria lämnar, av de tre.

Har grubblat mycket på det, men landar liksom i att Lisa känt sig så himla uträknad från start, och det skulle kännas bra att rädda kvar henne (precis som förra veckan), och Lennie är så jäkla genomsnäll så om han vill vara kvar så ska ha vara kvar. Vill även se honom freaka ut under skräckveckan.

Victoria, mja.. dels kom hon in sist, hon är stundtals väldigt trevlig men hon söker också en hel del onödiga konflikter och när det inte går hennes väg börjar hon gråta, antingen i bikten eller öppet. Jag offrar helst henne.

Jag offrar också victoria
2020-03-08, 22:43
Medlem
Nya tjejen, Izabella, bidrar inte med NÅGONTING.

Hon är säkert en fin tjej, men i BB vill vi se människor som bjuder på sig själva och är ROLIGA. Hur tänkte BB när de tog in henne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in