Citat:
Ursprungligen postat av
NilsAT56
Jag kan inte se nyttan med att ifrågasätta myndigheten eller ämbetsmännen i detta skede. Ni som gör detta underminerar allmänhetens förtroende och bidrar till den desinformations och mobbningskampanj som fick mig att starta detta konto.
Håller inte med dig.
Ett ifrågasättande kan föra debatten vidare.
Är ganska övertygad om att denna tråden följs av både FHM, MSB och försvaret m.m, för att försöka utläsa tendenser av stämningen i delar av samhället och kanske få information om varför många är så negativa till vissa myndigheter. Flera trådar som studerats tidigare. Fortsätt gärna med det.
Det vissa uttrycker i tråden är allt från subversiva inställningar till förnekelse och förenkling, men däremellan finns det ett otal skribenter som kommer med välgrundade sunda ifrågasättanden.
Vi befinner oss i en allvarlig situation och då är det av avgörande betydelse att det kommuniceras på ett tydligt och korrekt sätt från myndigheter, vilket jag med många andra inte anser ha skett, där framför allt Tegnell är en av dem som gjort sig skyldig till att ha frångått detta.