Citat:
Ursprungligen postat av
123....
Hur resonerar ni när ni önskar folk ur huset? Tänker ni på vilket underhållningsvärde de tillför eller om de förtjänar sin plats på ett korrekt och stilfullt uppförande?
För mig är det en balansgång och jag sållar bland dem som inte ger mig nånting alls, Julia t.ex håller jag jäkligt högt trots att hon inte kan bete sig när hon har druckit, hon levererar alltid nånting sevärt..
Glasman som väl anser sig intelligentare än de flesta och jobbat som pointer på olika krogar (
vilket är det mest diskriminerande yrke man kan välja som människa) och väl har tagit sig en status i nöjeslivet som en "
HIPP" människa med sitt
glitter,
hippster-skägg och
trasiga långkalsonger tycker jag egentligen är rätt intetsägande faktiskt, som underhållning om man inte imponeras av hans märkliga klädstil och suspekta tatueringar är han inte mycket att hänga i Julgran precis, och utan Sami som vapendragare så skulle han känna sig ganska
Lost & Vilsen tror jag, verkar otroligt hämmad i många situationer och jag tror en identitetskris står för dörren här snart då han inte känns
Genuin för fem öre i mina ögon....
Jag väljer övervägande på vilka vidrigheter det kommer ur käften. Det är skillnad på att snacka taktik och att snacka skit om andra. Har aldrig hört Rainbow spy dynga över enskilda deltagare. Medan Pink Ladies är rena mobbare (utom Lennie, Alex och Vickan) som kör personangrepp och vidriga kommentarer. Personligen så är det en av de värsta saker som finns. När jag gick i plugget plockade jag mobbare och där föddes mitt hat mot översitteri. Det du ser som underhållande ser jag som äckliga personer som skall ut och få så lite TV minuter som möjligt.
Raus med dom fort som fan dessa små vidriga mänskliga skräp.