2020-03-08, 18:39
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vet du om hon fortfarande är nere i drogträsket?

Spana in hennes Instagram och dra dina egna slutsatser. "korvageddon" heter hon där.
2020-03-08, 18:39
Medlem
Lord2Moynes avatar
Haha Vicky tycker Lisa ser ut som Sune med det där barret och det är ju bara att hålla med.
2020-03-08, 18:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Spana in hennes Instagram och dra dina egna slutsatser. "korvageddon" heter hon där.
Okej ska kolla.
2020-03-08, 18:42
Avslutad
Citat:
urrk
2020-03-08, 18:42
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Jag hittade bara en gubbe som höll på med korv när jag sökte på korvageddon på Instagram.
2020-03-08, 18:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
urrk
Hon var inte så fräsch.
Medlem
Vore kul ifall "kocken" åkte ur huset, lär bli kaos om vem som ska fixa allt och den goda maten, hahah fyfan vad kul, dessutom lär mergim o amilia tappa det totalt
Medlem
zzxxccvvs avatar
Lika som bär http://www.bilddump.se/bilder/20200308184228-2a00:801:3cf:e56:15b2:607:8928:faa6.jpeg
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Hur resonerar ni när ni önskar folk ur huset? Tänker ni på vilket underhållningsvärde de tillför eller om de förtjänar sin plats på ett korrekt och stilfullt uppförande?

För mig är det en balansgång och jag sållar bland dem som inte ger mig nånting alls, Julia t.ex håller jag jäkligt högt trots att hon inte kan bete sig när hon har druckit, hon levererar alltid nånting sevärt..
Glasman som väl anser sig intelligentare än de flesta och jobbat som pointer på olika krogar (vilket är det mest diskriminerande yrke man kan välja som människa) och väl har tagit sig en status i nöjeslivet som en "HIPP" människa med sitt glitter, hippster-skägg och trasiga långkalsonger tycker jag egentligen är rätt intetsägande faktiskt, som underhållning om man inte imponeras av hans märkliga klädstil och suspekta tatueringar är han inte mycket att hänga i Julgran precis, och utan Sami som vapendragare så skulle han känna sig ganska Lost & Vilsen tror jag, verkar otroligt hämmad i många situationer och jag tror en identitetskris står för dörren här snart då han inte känns Genuin för fem öre i mina ögon....

Jag väljer övervägande på vilka vidrigheter det kommer ur käften. Det är skillnad på att snacka taktik och att snacka skit om andra. Har aldrig hört Rainbow spy dynga över enskilda deltagare. Medan Pink Ladies är rena mobbare (utom Lennie, Alex och Vickan) som kör personangrepp och vidriga kommentarer. Personligen så är det en av de värsta saker som finns. När jag gick i plugget plockade jag mobbare och där föddes mitt hat mot översitteri. Det du ser som underhållande ser jag som äckliga personer som skall ut och få så lite TV minuter som möjligt.

Raus med dom fort som fan dessa små vidriga mänskliga skräp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Julia är ärlig. Man får inte förväxla henne med Olga. Gött att Rainbow står starka även om det ibland blir bråk så är de så coola och snackar om det direkt.
Nä hon ljuger som Julia Oxå
2020-03-08, 18:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Victoria: vem har lagat maten?
Alex: Lennie...
2020-03-08, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag är inte besatt av att ha kvar Lennie, jag är besatt av att få ut Lisa. Stor skillnad, din nisse.
Lisa tillför iaf , och är intressant att följa trots att man stör sig på henne till och från. Man måste tänka på att det är ett underhållning program ska du ha 10 Lennie som sitter där x antal veckor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in