2020-03-08, 17:37
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Har hon sagt att det är 56? Jag minns att hon berättade att vill hon ligga utanför huset så smsade hon bara någon så fixade det sig
Japp, jag är rätt säker på att hon har sagt 56. Hur otroligt det än låter, hon måste sprungit på plattan och raggat.
2020-03-08, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Finns många människor som är elaka och aggressiva utan alkohol.
I Julias fall är jag helt säker på att kombination utav alkohol och psykofarmaka leder till aggressivt beteende. Skiftar från glad till arg på några sekunder.
Eller också är det hennes personlighet som förstärks när hon är full men som hon inte kan hantera när hon dricker. Vanligt!
I huset ? Vem ?
2020-03-08, 17:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag hör dig och alla andra argument om Lennie - MEN grejen är att jag gärna vill fortsätta kolla på BB men kommer ej klara av att göra det om Lisa är kvar. Jag vill inte ha ut henne för att hon är stark eller så, utan för att jag på riktigt inte orkar höra henne. Jag har dragit ned på BB-tid senaste veckan av den simpla anledningen att jag seriöst inte står ut, men jag kan hantera Lennie, Amilia och Mergim-trion i en vecka till. Som jag skrev innan så får jag sura uppstötningar varenda gång Lisa pratar, så du förstår ju att min magmun och jag mår skit.

Okay. Jag skall inte plåga dig mer. Du har bestämt dig och det är din rätt. Är du så jävla lack på Lisa så skall du göra det som känns rätt. Hoppas att bara tycker det är okej att jag fortsätter att lobba att Lennie skall ut.
För just nu är vi i ett litet överläge för att få ut Lennie om han hänger osäkert. Men jag gör det inte mot dig. Okay?
2020-03-08, 17:39
Medlem
Sami och Glasman åt alltså av den möglade godistangan dom så kreativt lagt i ett glas vatten för två veckor sedan.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Amilia ser ut och beter sig i köket som en äkta överviktig psykpatient. Medicinerna gör dem plufsiga och sega i skallen.
Medlem
Där förlorade lennie min respekt, hjälper fettot när hon borde gör allt själv idag. han ska UT imorgon om det är möjligt. fittnylle
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Japp, jag är rätt säker på att hon har sagt 56. Hur otroligt det än låter, hon måste sprungit på plattan och raggat.
Japp 56st olika personer har hon legat med. Amilia sa det när dom satt och frågade ut varandra i soffan
2020-03-08, 17:40
Medlem
Amilia går fram och tillbaka med ett vinglas. Det är inte att laga mat.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Det är synd att man ska behöva rösta ut honom enbart pga Amilia. Tycker Lennie är lite tråkig, men han förtjänar egentligen inte att åka ut, men tyvärr kommer det att bli så.

Ja, nu är det ju så. Han är säkert snäll men ger noll i TV. Amelia ger ju nästan mer då man kan få ut lite hat man har inom sig.
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Sami Glasman o Alex

Julia kommer åka Pga Olga

Jag tror tvärtom, p.g.a Olga kommer hon att ta sig till finalen och t.om ha chans att vinna. ….
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Varför din besatthet att ha kvar Lennie ? Säg en grej han tillför till gänget ? Fluor
Att vara snäll haha du hör ju själv dett är big Brother inte frikyrkan
Jag är inte besatt av att ha kvar Lennie, jag är besatt av att få ut Lisa. Stor skillnad, din nisse.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Amilia går fram och tillbaka med ett vinglas. Det är inte att laga mat.

Hon blev ju delegerad disken av CP-kocken Lennie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in