2020-03-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sami har ju ofta dammsugit och städat på nätterna när andra sover. Så han är inte så lat, men de flesta tittare sover när han är igång.

Ofta? En gång första eller andra dagen typ.
2020-03-08, 18:19
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jassa pussar på Martin som drar sig undan och hon kan inte tyda hans signaler!
Precis, så tröttsamt att se på.
2020-03-08, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
För att man är låtsaskocken number 1, dvs Lennie. Amilia räknar jag inte ens som närvarande.
För att vara någon slags mästerkock har Lennie dålig koll. Har tänkt på det tidigare.

Amilia gör fortfarande inget. Nu bad Lennie henne att duka men nej. ”Jag står ju här och torkar”. Hon gör allt för att slippa göra något vettigt alls.
Senast redigerad av Ketchupalskaren 2020-03-08 kl. 18:24. Anledning: Felstavning
2020-03-08, 18:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tycker jag var bra av dem. Tycker inte du det? Möjligt att jag är galen eller korkad, det får andra avgöra.Tror det är bra för Raimbows och jag gillar dem.

Julia är ärlig. Man får inte förväxla henne med Olga. Gött att Rainbow står starka även om det ibland blir bråk så är de så coola och snackar om det direkt.
2020-03-08, 18:21
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att vara någon slags mästerkock har Lennie dålig koll. Har tänkt på det tidigare.

Amilia gör fortfarande inget. Nu bad Lennie henne att ducka men nej. ”Jag står ju här och torkar”. Hon gör allt för att slippa göra något vettigt alls.

Hon är helt enkelt oförmögen att göra dessa lättare sysslor. Ofattbart att hon klarar av att torka sitt eget arsel.
2020-03-08, 18:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ofta? En gång första eller andra dagen typ.

Då är du inte vaken när han går upp tidigt på morgonen och röker vid femtiden och ofta plockar bort skit. Har sett det fler gånger än sjökon som gör nada.
2020-03-08, 18:22
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Hon var uppvuxen i en Jehovas-familj. Revolterade mot familjen genom att bl.a. söka till BB.

Jessica Lindgren, gammal BB-vinnare som det gick helt åt helvete för. Hon har själv sagt att hon knarkade upp hela vinsten på 1 miljon kronor.
Jasså, så det gick åt h-vete för henne. Minns alla fjortisar som skanderade "Jesse är bäst, Ingen protest" när det begav sig
2020-03-08, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Då visar min inspelning fel Oxå
Det gör den.
2020-03-08, 18:24
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jasså, så det gick åt h-vete för henne. Minns alla fjortisar som skanderade "Jesse är bäst, Ingen protest" när det begav sig

"korvageddon" heter hon på Instagram. Om man nu vill gotta sig i en mycket sjuk människa på botten av allt här i livet.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hon hade inga problem att ta emot penis i huset! Men i det här huset finns det ju inga riktiga män, alla verkar sakna sexdrift helt. Bara Tramadol-Martin som går runt och flinar lite sliskigt på fyllan ibland men mer än så är det inte.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Nej Sami, ni kommer inte komma ut ur BB-huset som "rockstars". Du är naiv och barnsligt korkad nu. Du blir möjligtvis coola killen i ditt raggargäng i Köping och på raggarträffar i Västerås och Rättvik. INGEN ANNANSTANS är du ball och cool, Sami!

Han ligger redan i topp som favvo i de största grupperna som snackar BB. Jag vet att du hatar honom och tillhör fåtalet. Men snacka inte skit det passar dig inte för du har annars coola åsikter.
2020-03-08, 18:27
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han ligger redan i topp som favvo i de största grupperna som snackar BB. Jag vet att du hatar honom och tillhör fåtalet. Men snacka inte skit det passar dig inte för du har annars coola åsikter.

Fel fel fel! Sami har varit min storfavorit att vinna BB sedan dag ett. Jag tycker bara att han har tappat en del de senaste dagarna. Sami och Glasman är fortfarande mina två favoriter, utan konkurrens!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in