Citat:
Ursprungligen postat av
Remulus
Tur då att du är i "yngre ålder" och skiter i föräldrar och mor/farföräldrar, för att du inte verkar tillhöra riskgruppen.
Snorvalp!
Grovt egoistiskt att uttrycka sig så. T.o.m frågan om det inte är patologiskt Narcissistiskt.
Det fetade: "Covid 19 en sketen influensa". Vi får se om du har rätt eller jag har fel i att jag bedömer det som en av de allvarligaste pandemiska sjukdomarna vi haft på 100 år.
Tiden lär utvisa. Jag kommer citera ditt när vi vet svaret.
Lovar.
P.s.. Glöm inte att investera allt du äger i aktier nu när börsen gått ned så mycket.
Jag menar att min gissning är att den absoluta majoriteten av de här som är hysteriska över risken att själva bli smittade, är i en åldersgrupp med vad det verkar väldigt låg risk för större krämpor, ändå är det panik och det ska iväg och stjälas handsprit på vårdcentraler osvosv. Äldre..visst det är lite värre för dom än vanlig influensa men inte någon otrolig dödlighetsprocent överlag där heller vad det verkar.
Jag kanske har fel och det visar sig att jag underskattat det hela, men just nu tycker jag inte det finns något som tyder på undergången.