Håller med. Brottas med dem tankarna också, vill så gärna att Lennie åker för att se Amilia rasera. Men jag gillar ju Lennie. Blir problem och det lutar åt att jag röstar ut Lisa ändå.
Är du galen eller bara allmänt korkad? Julia ljuger Jassa rakt upp i ansiktet just nu. Julia gjorde upp detta med Glasman (och Sami) tidigare idag i poolrummet.
Okay. Jag skall inte plåga dig mer. Du har bestämt dig och det är din rätt. Är du så jävla lack på Lisa så skall du göra det som känns rätt. Hoppas att bara tycker det är okej att jag fortsätter att lobba att Lennie skall ut.
För just nu är vi i ett litet överläge för att få ut Lennie om han hänger osäkert. Men jag gör det inte mot dig. Okay?
Jag förstår er och jag är avundsjuk på att ni är mer resistenta mot Lisa än vad jag är, att ni kan tänka er att få ut någon annan innan haha.
Jag kommer inte bli ledsen om Lennie får lämna. Jag kommer bli ledsen över att Lisa i sådana fall får stanna.
Det är synd att man ska behöva rösta ut honom enbart pga Amilia. Tycker Lennie är lite tråkig, men han förtjänar egentligen inte att åka ut, men tyvärr kommer det att bli så.
Lennie ska ut. så jävla tråkig han är. Man glömmer bort att han är med ibland.
Brevet han svarade på åt tittarna så sa han även att han inte gjort nå roligt typ. Men ville vara kvar för han tror han kan bli rolig under veckan dom blir skrämda.
Ut med skiten. han göder bara Amilia.
Är du galen eller bara allmänt korkad? Julia ljuger Jassa rakt upp i ansiktet just nu. Julia gjorde upp detta med Glasman (och Sami) tidigare idag i poolrummet.
haha ja hon ljuger sönder sig efter glasmans manual