2020-03-08, 17:30
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Olika smak . jag tror fö att både han och Glasman är lite hämmade /blyga vad gäller tjejer ( därav tex att inte delta i flaskleken ) . Nu har ju ingen visat intresse för Glasman , men jag tror att han hade hoppat undan snabbt faktiskt . Definitivt Sami.
Sami satt med Glasman i början och pratade om det.
De skulle sbsolut inte ha några sexuella utsvävningar eller kärleksaffärer där inne. Stänga av det helt och hållet.
Sami, om han drack, skulle alla gånger bli som Olga. Ännu värre kan jag tänka mig. Han kanske skulle slicka alla i örat eller riva inredningen, skita på golvet osv😂
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Amilia börjar laga maten med Lenny. Ska vi satsa en liten slant om hon sakta men säkert kommer slingra sig tillbaks mot soffan medans Lenny står där själv i köket
Amilia gör en fuling, ett sista ryck nu så ingen kan säga att hon inte gjort något i köket.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Lisa är ett geni jämfört med Lennie eller Jassa. Så är det bara.

Geni är ett STORT ord. Passar inte riktigt in i den här kontexten.
2020-03-08, 17:31
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Magmys Micke skulle nog gilla den.
Haha det är fan inte helt omöjligt
2020-03-08, 17:31
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Olika smak . jag tror fö att både han och Glasman är lite hämmade /blyga vad gäller tjejer ( därav tex att inte delta i flaskleken ) . Nu har ju ingen visat intresse för Glasman , men jag tror att han hade hoppat undan snabbt faktiskt . Definitivt Sami.
Du har mellanslag både före och efter punkt och Kommatecken.
2020-03-08, 17:32
Medlem
Det var det som krävdes för att få Amilia att stå i köket. Lennie aka toffeln
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det hade blivit mest hus i helvete om vi tog bort Lennie, men förstår helt varför folk tröttnat på
"JOBBA ÖGON! JOBBA KROPP!"
*gräver i näsan och smakar*
"Ingen vill mysa med mig!"
"BOMBACLIIIIT"
Plus diverse ord på mycket trasig engelska....

Ja visst, Lisa är väldigt störande men effekten av att hon åker ut blir nog faktiskt inte speciellt stor. Man kan störa sig på henne 1-2 veckor till i utbyte mot att se Amilia & Mergim få härdsmälta under tiden!

Titta bara på Amilia, sitter och säger att hon lagar risotto hemma och kan sen inte ens tina en jävla kycklingfilé utan Lennie...
Medlem
Klart kärringen blir orolig när inte alla kameror är på henne
Medlem
Sovrum 1 Nuuuuuuuuuuuuuuuuu
2020-03-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lisa åker ut förr eller senare ändå. Jag kan inte heller stå ut med henne.
Men Lennie är stark i tävlingar och kan hålla kvar Mergim och Amelia långt in i tävlingen genom att ge dom immunitet. Så det är ett sämre alternativ. Så det är mycket bättre att ta Lennie just nu. Så jag bara önskar att du funderar på det ett varv till.....
Alltså jag hör dig och alla andra argument om Lennie - MEN grejen är att jag gärna vill fortsätta kolla på BB men kommer ej klara av att göra det om Lisa är kvar. Jag vill inte ha ut henne för att hon är stark eller så, utan för att jag på riktigt inte orkar höra henne. Jag har dragit ned på BB-tid senaste veckan av den simpla anledningen att jag seriöst inte står ut, men jag kan hantera Lennie, Amilia och Mergim-trion i en vecka till. Som jag skrev innan så får jag sura uppstötningar varenda gång Lisa pratar, så du förstår ju att min magmun och jag mår skit.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Kan inte någon av Amilias 56 tidigare älskare träda fram här på Flashback och berätta om deras heta sexnatt. Någon av er hänger definitivt i tråden!

TRÄD FRAM
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Sovrum 1 Nuuuuuuuuuuuuuuuuu

Fullblodsalkoholisten Julia försöker släta över allt hon sa inatt. Så funkar den sjukdomen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in