2020-03-08, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja. Jag tycker att han är snygg.

Olika smak . jag tror fö att både han och Glasman är lite hämmade /blyga vad gäller tjejer ( därav tex att inte delta i flaskleken ) . Nu har ju ingen visat intresse för Glasman , men jag tror att han hade hoppat undan snabbt faktiskt . Definitivt Sami.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Har inte kollat sen igår och längtat lite och det första man ser när man sätter på liven är Amilia som fortsatt simmar i världens största simbassäng av självömkan. Det är olidligt att se och fruktansvärt frustrerade.

Vill inte riktigt ha ut Lennie än men det skulle samtidigt vara det värsta som kunde hända världens största självutnämnda offer.

Håller med. Brottas med dem tankarna också, vill så gärna att Lennie åker för att se Amilia rasera. Men jag gillar ju Lennie. Blir problem och det lutar åt att jag röstar ut Lisa ändå.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia vill nu lägga djupfrysta kycklingfiléer i vatten för att snabbtina. Dåre!

Jubelidioten och låtsaskocken Lennie hakar på i diskussionen....
Amilia vet hur man fixar kycklingen snabbt,
Hon gillar Kyckling med dressing pratade hon om förut.
och Ville ha det som energi när hon körde stakning och inte blåbärs soppa.
Senast redigerad av Lunatic 2020-03-08 kl. 17:28.
2020-03-08, 17:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har sagt att inga argument i världen kommer få mig att ändra mig från att rösta ut Lisa imorgon, och det står jag fast vid!

Lisa åker ut förr eller senare ändå. Jag kan inte heller stå ut med henne.
Men Lennie är stark i tävlingar och kan hålla kvar Mergim och Amelia långt in i tävlingen genom att ge dom immunitet. Så det är ett sämre alternativ. Så det är mycket bättre att ta Lennie just nu. Så jag bara önskar att du funderar på det ett varv till.....
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Fast Julia blir aggressiv o elak
Finns många människor som är elaka och aggressiva utan alkohol.
I Julias fall är jag helt säker på att kombination utav alkohol och psykofarmaka leder till aggressivt beteende. Skiftar från glad till arg på några sekunder.
Eller också är det hennes personlighet som förstärks när hon är full men som hon inte kan hantera när hon dricker. Vanligt!
Medlem
Flaxifluxs avatar
Amilia börjar laga maten med Lenny. Ska vi satsa en liten slant om hon sakta men säkert kommer slingra sig tillbaks mot soffan medans Lenny står där själv i köket
2020-03-08, 17:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Är det något hon har så är det faktiskt mage
Magmys Micke skulle nog gilla den.
2020-03-08, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Olika smak . jag tror fö att både han och Glasman är lite hämmade /blyga vad gäller tjejer ( därav tex att inte delta i flaskleken ) . Nu har ju ingen visat intresse för Glasman , men jag tror att han hade hoppat undan snabbt faktiskt . Definitivt Sami.
Ja det blev en liten bokstav i början . Ni behöver inte hämnas på mig för det !
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forthemmushrooms
Vill folk ha ut Lennie enbart pga Amilia eller vad är grejen? Känns ju som att han hade kunnat passa där inne om Amilia försvann? Eller är jag helt ute och cyklar?

Lennie är stark i tävlingar och kan hålla kvar Mergim och Amelia långt in i tävlingen.
Så Lennie måste ut imorgon om tilfälle ges.
Medlem
Lennie får köra över Amilia i köket men om Victoria gör det är det mobbning och helvete.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lisa åker ut förr eller senare ändå. Jag kan inte heller stå ut med henne.
Men Lennie är stark i tävlingar och kan hålla kvar Mergim och Amelia långt in i tävlingen genom att ge dom immunitet. Så det är ett sämre alternativ. Så det är mycket bättre att ta Lennie just nu. Så jag bara önskar att du funderar på det ett varv till.....

Lisa är ett geni jämfört med Lennie eller Jassa. Så är det bara.
2020-03-08, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Amilia börjar laga maten med Lenny. Ska vi satsa en liten slant om hon sakta men säkert kommer slingra sig tillbaks mot soffan medans Lenny står där själv i köket

Hon har ju inte lyft ett finger ännu, han har tagit fram allting, kommit på vad dom ska laga och jag sätter mina pungkulor på att han kommer behöva laga det också.

Hon kanske kokar lite nudlar, men han lär fixa woken helt klart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in