2020-03-08, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Med facit i hand, fan va bra att Anty åkte först. Det är därför Amilia mår dåligt.😀

Hon tyckte ju att Anty var ett problem för hon hängde med både Mergim och Lennie så att stackars Amilia kände sig utanför Anty försvinner och vad händer då? Hon börjar gnälla på Lennie istället och vill att han ska dissa Mergim så Amilia får vara ensam med Lennie.
2020-03-08, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Stort tack för att du inte skrev ÄNDA
Man har ju faktiskt gått klart grundskolan
Medlem
Lord2Moynes avatar
Är det en 11-åring som lägger upp omröstningarna på appen eller? " Hur spenderar du helst din söndag? -I sängen med nåt gott att äta?
-Mys med någon jag tycker om.

Påminner om lunarstorm, kjaaaaam.
Medlem
Globalisten55s avatar
Vem vill i ärlighetens namn ha att göra med Amilia utanför BB.Så fruktansvärt falsk elak skitsnackare Usch
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Håller med dig. Jag gillar Julia mest utav tjejerna i BB. Olga är hennes fyllealterego, lite väl ostädad😂
Sami är den jag gillar allra mest i huset. Snygg är han också.
Skulle vilja se Sami och Julia i final men då blir det också svårt att välja.
Jag tror att det blir de två kvar till sist och att Sami vinner hela skiten.
Håller också på Sami och Jullan. hoppas dom går till final.
som det känns nu är det Sami som ligger 1a hos mig.
pga hans spontana saker. och Jullan är så sjukt skön så länge hon inte flippar ur helt vilket får henne att hamna på 2a plats.
2020-03-08, 17:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Jag var inte så sugen på att rösta ut Lennie men nu efter Amolia sagt de hon sagt till Lisa nu blir man ju jävligt frestad.

Klart att Lennie skall ut, du hör ju svaret
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia har en hjärnskada! Hon äter medicin mot denna men tydligen hjälper inte medicinen så bra. Fatta nu allihop att HON ÄR PSYKISKT STÖRD. Dokumenterat på papper.
Sådana personer ska inte vara med i BB.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Jag var inte så sugen på att rösta ut Lennie men nu efter Amolia sagt de hon sagt till Lisa nu blir man ju jävligt frestad.

+1

Fan vad Amilia stör sig på Alex nu helt plötsligt aldrig hört henne snacka ner honom innan, kan det vara för att han inte nappade på hennes skitsnack i förrgår? Har sett det mönstret förr
2020-03-08, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Vem vill i ärlighetens namn ha att göra med Amilia utanför BB.Så fruktansvärt falsk elak skitsnackare Usch

Ingen självinsikt heller. Hon fattar verkligen inte.
2020-03-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Prinsen fortsätter bonda med Lennie.

Jassa o dom är rädd att han kommer rädda honom
Men fan vad folk är jobbiga. Låt alla rädda vem fan de vill. I slutändan är man inte där som en grupp utan individuellt. Orkar inte med att alla ska försöka få alla andra till att rädda deras kompis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
+1

Fan vad Amilia stör sig på Alex nu helt plötsligt aldrig hört henne snacka ner honom innan, kan det vara för att han inte nappade på hennes skitsnack i förrgår? Har sett det mönstret förr

Och han berömde Vickys matlagning men nämnde inte henne.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia har en hjärnskada! Hon äter medicin mot denna men tydligen hjälper inte medicinen så bra. Fatta nu allihop att HON ÄR PSYKISKT STÖRD. Dokumenterat på papper.
Tål inte Amilia. spyr på hennes jävla hoppande mellan alla och ska prata om sig själv och om hon inte pratar om sig. så är det andra som gör saker mot henne.
Och massa skitprat om alla där i mellan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in