2020-03-08, 16:56
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jullan är hur cool som helst. Men man får inte döma henne för hårt när hon blir Olga.
Håller med dig. Jag gillar Julia mest utav tjejerna i BB. Olga är hennes fyllealterego, lite väl ostädad😂
Sami är den jag gillar allra mest i huset. Snygg är han också.
Skulle vilja se Sami och Julia i final men då blir det också svårt att välja.
Jag tror att det blir de två kvar till sist och att Sami vinner hela skiten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Jag håller med dig. Har jävligt svårt för hennes pussmun-tics också! Men om det stod mellan Lisa och Mergim skulle du fortfarande rösta ut Lisa?
Hmm fan vad svårt. Men ja ja tror det för jag tycker ändå Mergim står för lite underhållning och han verkar ha lugnat ned sig med att skrika skällsord på folk senaste dagarna. Medan Lisa bara går runt och tycker synd om sig själv och ”Jag är bara mig själv”, hon vill så gärna verka äkta. Men går bakom ryggen på folk och snackar skit och skvallrar. Hon försöker för mycket att höra hemma någonstans, lider hon av en identitetskris eller? Aldrig sett en 36-åring bete sig så. Hänger med Alex och försöker vara cool som honom. Lipar alltid efter 2 klunkar cider. Det är ju iofs också underhållande men nu börjar hon gå mig på nerverna lite.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Detta.

Absurt att hon går runt och gnäller på att andra går runt och snackar skit när hon är den största skitsnackaren där.
Brukar vara så med Skitsnackarna.
2020-03-08, 16:57
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Med facit i hand, fan va bra att Anty åkte först. Det är därför Amilia mår dåligt.😀
Och när Amilia åker så blir allt bra.
hon drar ner stämningen totalt i botten
2020-03-08, 16:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jo jag gör ju det men då blir jag kallad både det ena o det andra i alla mina inlägg . Har inte gjort er nått men ni ska ändå hoppa på mig hela tiden o skriva till alla att dom inte ska svara mig mm

Jo men du har börjat chilla, därför har i alla fall jag börjat svara dig.
Snart börjar även de andra bonda med dig, fortsätt bara chilla och inte bli för arg över situationen.
Jag respekterar dina annorlunda åsikter ibland och kan svar skit tillbaka men det är bara lite spel.
So stay cool.
Medlem
Kommer rösta ut Lennie i morgon, allt för att Amilia ska må ännu mer dåligt, å kanske lämna självmant 🙃
Medlem
Lejans avatar
Jag ville först ha ut Lisa imorgon men efter fläskvalen och lisas konversation just nu vill jag ha ut Lennie 😂 synd om Lennie att han drabbas pga fläskvalen men han får skylla sig själv lite
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Tekniskt omöjligt för Mergim att åka ut imorgon, så tills dess kan vi se han fortsätta skämma ut sig själv genom att ta ut Victoria.

Lisa står för 80% av allt krig just nu så hon bör ju absolut inte lämna. Får hon i sig alkohol är det alltid damp på g
Jag tror Martin räddar Victoria om han vann makten, för hon har verkligen slickat hans röv sen tävlingen. Är ju tight mellan antingen han eller Mergim, jag tror mest på Martin. Och då är valet för oss tittare mellan Lisa och Lennie.
2020-03-08, 16:59
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Håller med dig. Jag gillar Julia mest utav tjejerna i BB. Olga är hennes fyllealterego, lite väl ostädad😂
Troligtvis har du rätt.👍
Lisa tror Sami längtar hem.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Denna offerkofta Amilia visar upp gång på gång är förbaskat pinsam.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nu grinar fettot igen, oj vad synd det är. åk hem om du inte klarar att spela spelet. fan du är 25 bast och grinar värre än ett dagisbarn

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Amilia är dum i huvudet på riktigt. Hon känner sig ensam och börjar gråta. Hon är rädd för att Lennie åker imorgon, hennes enda vän.
UT MED LENNIE!!!!!!!!!

Amilia har en hjärnskada! Hon äter medicin mot denna men tydligen hjälper inte medicinen så bra. Fatta nu allihop att HON ÄR PSYKISKT STÖRD. Dokumenterat på papper.
Medlem
burialhexs avatar
Jag var inte så sugen på att rösta ut Lennie men nu efter Amolia sagt de hon sagt till Lisa nu blir man ju jävligt frestad.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2

Jag tror också de två kommer till final, det är också de två som är populärast just nu i alla grupper.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in