Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Nej inte var det av kärlek som MGM dräpte BO men deras förhållande innan den här tragedin började med kärlek och glädje, förbjuden kärlek eftersom båda visste att MGM var gift, BO hade ju till och med vigt honom.
Läser man i FUP om deras förhållande så finner man enligt mig två riktigt extrema människor som verkligen blev extra allt för varandra, tråkigt nog för BO så började MGM tappa intresset, det där glödande intresset som var deras inledning på förhållandet, BO gjorde aldrig det och det ledde till hennes död, hon grävde sin egen grav och det med en stor spade.
MGM slog ihjäl BO därför hon blev för krävande helt enkelt, BO gav sig inte utan skulle ha sin förlovning på Kilimanjaro till varje pris.
Hur någon kan klassificera BO som en "vanlig medelklassmamma" är för mig en gåta, FUP talar bestämt om att vad BO än var så inte fan var det "vanlig".
Grunnat på vad det var dom fick honom att kroka så jäkla hårt i en så uppenbart obehaglig kvinna.
I ett förhör (jag försökte förgäves försökte hitta igen ) så blev SD upphetsad av bråken med LW. Minns inte exakt hur han formulerade det men att det upphetsada honom iaf.
-----------------
Aktbilaga 151 vittnesförhör sid 82. H*anna J*ohansson
H*anna ombeds berätta om att hon kontaktat Polisen angående något som ska ha hänt kvällen
den 26 september hos hennes granne?
Hanna berättar att hon vet inte riktigt vad hon hörde, först lät det som om någon hade roligt,
sen hörde hon en kvinnoröst skrika "sluta". Då lyssnade hon lite mer och då lät det som en
diskussion, men den var inte aggressiv. Efter det så hörde hon någon skratta så då tänkte hon
att det inte var något.
H*anna ombeds beskriva skriket och berättar att det var högt, det lät som om någon var rädd.
Det var så konstigt, för det lät som dom hade kul och sen kom det från ingenstans. Det var
därför hon reagerade så starkt, det var därför hon också hörde av sig till Polisen senare, om
det var något som skulle leda till någonting. Hanna berättar också på fråga att det var inga fler
skrik vad hon kommer ihåg.
På frågan om hon hörde vart det kom ifrån uppger hon att det var i grannens lägenhet,
Färdemansgatan 45. Hon hörde det och lyssnade och gick närmare och hörde att det kom från
den lägenheten. Dom bor ju vägg i vägg, det hörs ganska tydligt. Hanna uppger att klockan
var nog omkring 17-tiden.
Hanna berättar vidare att hon kände inte igen någon röst, hon har inte pratat med dom så
mycket. Det lät som det var fler än två, men det Hanna hörde var i alla fall en kvinnoröst och
en mansröst. Hanna har inte hört något mer än skriket och det skratt som var.
På frågan om Hanna hört något sådant här tidigare från den lägenheten uppger hon nej, inte
så. Man hör ibland om det är någon bråkar eller har roligt, man hör ganska tydligt, men inte
som hon reagerat på, som hon gjorde den här gången. Hanna ringde inte Polisen, för att sen
hörde hon skratt så ville inte skicka dit någon om dom bara hade kul. Hanna har heller inte
sett någon person vid lägenheten och det var inget annat som hon reagerade på, utan bara
skriket.
Uppläst och godkänt
-----------------
Davidsson Stefan, Betesvägen 14 B.
Davidsson Hanna, Färdemansgatan 45
SD uttalande om sin överlägsenhet, blod på tvättmaskin, grannens vittnesmål och hur mordet tycks gått till får mig att misstänka att dom i någon grad vet lagda åt BDSM. LW berättade gladeligen pock detaljerat för HD att SD/LW knullat i hennes hem och säng.
Lite för mycket blod och sperma för att skaka av sig känslan av att LW gillade att bli förnedrad och SD fann njutning att förnedra.
Kan för mitt liv inte förstå han offrade så mycket för att fortsätta med LW om det inte fanns en stark bindning på ett djupare plan.
Mordet andas
Sadomasochism
https://www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/satt-att-ha-sex/bdsm/
Ursäkta slarvigt skrivet har bråttom..