2020-03-08, 14:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
LENNIE SKA UT IMORGON!!!! Han sitter fan och masserar amilia när dom andra lagar mat jävla bög toffel !!!

Kommer han att ligga osäkert efter uttagningen är risken 70% att han ryker.
Hoppas bara att Martin får välja.
2020-03-08, 14:44
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Amilia ligger och får massage efter ett hårt förmiddags arbete. Istället för att hjälpa till i köket såklart

Ellerhur!? Att hon ens vågar bete sig så, jag hade skämts ihjäl 😄
2020-03-08, 14:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Lisa till Alex: "Jag vill ha din sperma"
Medlem
Tror fettot att det är en jävla spaanläggning eller, inte undra på att hon är så jävla fet då hon är latast i huset by far... å ingen säger till vilken komedi...
Medlem
xrlpyts avatar
Är det Jasmine som ligger och gråter i sovrum 1? Över vad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Amilia är en riktigt lat jävel 😂

Hon sa till Anty att hon kanske skulle umgås med fler än bara Mergim i huset för att det skulle gynna henne i längden.

Men när bl.a Lisa har sagt till Amilia att hon kanske skulle ta och hjälpa till mer när hon har matvecka för att det gynnar henne då folk stör sig att hon inte gör nåt, så bryr hon sig inte.

HAHA... varför inte bara ta och hjälpa till? Det är ju inte så att hon har massa annat hon måste göra där inne
Så jävla trött på henne. Varför säger folk inte till henne??
2020-03-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Så hon har flickvän men hennes största intresse är att samla hångel till hennes hångelsamling?
Fnissar för mig själv. Hångelsamling. 🙈🙈😂😂😂

Det är något obehagligt med Lisa, hon agerar inte som en fullt vuxen människa. Jag är i hennes ålder men kan inte relatera till hennes beteende på något sätt. Hon är som en omogen tonåring som är extremt osäker och följer övriga gruppen i allt. Sedan det här konstanta näspetandet, är det något slags tics?
2020-03-08, 14:46
Medlem
Vad är doggystyle åhhh lisa med 0 hjärnceller 0 iq jag blir hjärndöd av henne...
2020-03-08, 14:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Amilia är en riktigt lat jävel 😂

Hon sa till Anty att hon kanske skulle umgås med fler än bara Mergim i huset för att det skulle gynna henne i längden.

Men när bl.a Lisa har sagt till Amilia att hon kanske skulle ta och hjälpa till mer när hon har matvecka för att det gynnar henne då folk stör sig att hon inte gör nåt, så bryr hon sig inte.

HAHA... varför inte bara ta och hjälpa till? Det är ju inte så att hon har massa annat hon måste göra där inne
Det är just det som stör mig. Det är en sak om man har en massa annat inbokat och man kommer efter med disk eller tvätt, men om man ändå bor isolerat och har precis NOLL att göra; hur kan man då ens tacka nej till sysslor? Då måste man vara riktigt lat.
2020-03-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Är det Jasmine som ligger och gråter i sovrum 1? Över vad?

ja hon gråter över typ allt men framförallt julia sin familj och citat "sina vänner som inte bryr sig"
2020-03-08, 14:48
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror fettot att det är en jävla spaanläggning eller, inte undra på att hon är så jävla fet då hon är latast i huset by far... å ingen säger till vilken komedi...
Hon tror att hon är där på samma premisser som Sami, vilket hon inte är!
2020-03-08, 14:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja hon gråter över typ allt men framförallt julia sin familj och citat "sina vänner som inte bryr sig"
Jaha en sån grej. Ja, det har väl de flesta deltagarna gått genom därinne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in