Jaha... ja, men de kanske är vänner fast hon känner något mer då? Och inte vill ha sex med någon annan för att inte förstöra det på något sätt, OM det nu finns en chans att det ska bli något mer? Jag vet inte. Men hon har ju sagt flera gånger att hon är singel, och hon betedde sig jävligt singel-aktigt igår (påminde lite om hur det såg ut på nattklubbarna när man var 18, bara skillnaden att hon är töööörtysiks jers owld).
Ja, igår såg jag en helt ny sida av henne, trots att hon på festerna innan varit lite lurig..
Kan inte annat än att hålla med - väldigt sparsamt när det kommer till att organisera aktiviteter. Låt någon oavlönad praktikant realisera sina drömmar. Krävs ju inte mer än att de släcker ner hela huset och kör kurragömmaleken i mörkret. Vips så har vi underhållning i några timmar.
Missat så mycket sen i går kväll!! Nu har jag läst ifatt...men undrar en sak..det sista jag såg var Martin och Amilia flörta så äckliga bägge två..usch..Hände det ngt mer mellan dem? Har Jassa fått reda på hur de beter sig??
Är väl smart att inte ha sex i huset om hon vill ha ett förhållande sen med henne om hon nu vill ha henne
Jovisst är det, det. Men samtidigt som moder skrev så var ju hennes beteende igår anmärkningsvärt... Undrar vad som egentligen gäller med henne. Har noll koll på henne just nu faktiskt.