2020-03-08, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Som sagt hon tonar säkert ner det. I början gick hon omkring och skröt om det. Hon skulle inte ha sex i huset för att någon väntar på henne utanför. Hon snackade med Patsy om förhållanden i huset.

Betyder ju inte heller att man har ett förhållande , alltså hon har sagt sen dag 1 att hon är singel
2020-03-08, 14:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Betyder ju inte heller att man har ett förhållande , alltså hon har sagt sen dag 1 att hon är singel

Lät annorlunda när hon snackade med Patsy, märklig kvinna.
2020-03-08, 14:00
Medlem
Citat:
Så plötsligt igår så har hon ändrat sin story?
Jag vet inte, jag har aldrig hört något om det innan mer än att hon hade ångest för att hon hånglade med Amilia och Julia (eller vilka det nu var) typ andra eller tredje kvällen för att "det finns någon där ute som hon tycker lite extra om". Men det behöver ju inte betyda att de är tillsammans, utan att hon inte vill göra bort sig inför den hon tycker om.

Om jag hade gått in i BB medan jag hade känslor för någon, hade jag också tänkt att jag inte skulle hålla på med någon där inne för att inte sabba med den utanför. På samma sätt som man inte går och hånglar med någon framför killen man vill ha, typ.
2020-03-08, 14:05
Bannlyst
Dåligt av BB att inte lägga in åtminstone en aktivitet på Söndagar, så vi som kollar liven har nåt att kolla på.
Vad sägs om en dagsfylla, ölspelet lr nåt🍾🥳😁
2020-03-08, 14:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag vet inte, jag har aldrig hört något om det innan mer än att hon hade ångest för att hon hånglade med Amilia och Julia (eller vilka det nu var) typ andra eller tredje kvällen för att "det finns någon där ute som hon tycker lite extra om". Men det behöver ju inte betyda att de är tillsammans, utan att hon inte vill göra bort sig inför den hon tycker om.

Om jag hade gått in i BB medan jag hade känslor för någon, hade jag också tänkt att jag inte skulle hålla på med någon där inne för att inte sabba med den utanför. På samma sätt som man inte går och hånglar med någon framför killen man vill ha, typ.

Bra skrivet men hon berättade glatt för Patsy om sin iranska och de har t.o.m. besökt hennes hemland och haft det "trevligt" och skulle inte ha sex i huset pga sin "vän".
2020-03-08, 14:07
Medlem
BB borde ge Glaset och Sami en jävla massa öronproppar så att dom kan umgås med dom andra mer när det är fest.
2020-03-08, 14:08
Medlem
Citat:
Bra skrivet men hon berättade glatt för Patsy om sin iranska och de har t.o.m. besökt hennes hemland och haft det "trevligt" och skulle inte ha sex i huset pga sin "vän".
Är väl smart att inte ha sex i huset om hon vill ha ett förhållande sen med henne om hon nu vill ha henne
2020-03-08, 14:10
Medlem
Deferos avatar
Enligt mms verkar tittarsiffrorna ligga på runt 130 k per avsnitt på tv. Kan jämföras när det senast gick på kanal5 och hade runt 50k tittar i snitt. Tror ändå de är hyfsat nöjda med siffrorna - lär nog vara minst lika många som ser det på webben.
2020-03-08, 14:12
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Julia dag 3: ”jag dricker ganska ofta, mest på helgerna men kan även dricka några bärs under arbetstid. Vad fan, man ska ju unna sig. Det ska vara gött att leva”.

Julia dag 27: ”men assåååå jag dricker nästan aldrig, de ä typ därför jag blir knaz asså, imorgon ska jag inte dricka något”.

Vem försöker du lura, Julia? 😹
Fortsätt sup och bjud på dig själv, det är bra TV 🤓
Senast redigerad av Vittvinochkokain 2020-03-08 kl. 14:21.
2020-03-08, 14:13
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
https://www.instagram.com/misslidl/
Tack!
2020-03-08, 14:14
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast jasse har ju inte umgåtts något med rainbow denna veckan bara med martin och vicky typ sen helt plötsligt kommer hon ut och pussar på dem säger att hon saknar rainbow bla

jag anser att alla är lika delaktiga i vad som hänt dem skulle behöva ett gruppmöte och lägga alla korten på bordet och verkligen rensa luften

Fast Jasse och Julia har umgåtts mycket den här veckan. Deras sms-rollspel häromdan var riktigt fint men nu säger Julia i poolen att hon inte hängt med Jasse på 2 veckor. Börjar bli orolig att hon börjar tappa verklighetsuppfattningen nu.
2020-03-08, 14:16
Medlem
Sami "Glasman har också lagt märke till det"
Victoria "Men allt du har lagt märke till har Glasman lagt märke till så..."

Klockren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här