2020-03-08, 12:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Sami sjunker lite för mig pga Glasman faktiskt. Tycker att han ska lösgöra sig från honom. Glasman är väldigt duktig på att övertyga och få saker att låta rätt. Personer som inte är lika kalkylerande är tyvärr ett lätt byte.

Du tittar men ser inget. De har ett hälsosamt förhållande. Glaset var den ENDE person som började med att umgås med en utfryst Sami i början. Han gav honom fritt spelrum när andra sket totalt i Sami. Stor heder på för Glasman!
2020-03-08, 12:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
När gillade du Sami?😀

Det är en "gammal" Anty follower känns det som.
2020-03-08, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talgkotte
Jag vet, jag var tvungen och kolla upp det direkt. Men Amilia måste ha blandat ihop Kylies längd på 152, med hennes egna vikt.
Stolpskott! Samma sak att hon var helt hundra på att stjärntecknet skorpion är född på sommaren (eller vad hon nu hävdade). Tror att Martin sa november då men nej, nej, nej så var det inte enligt den allsmäktige Amilia.
2020-03-08, 12:50
Medlem
Anty sa att hon inte brydde sig om Julia och Julia gärna fick åka ut osv. Och nu ligger Alex och Julia i samma säng medan Anty åkte ut först av alla
2020-03-08, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
När man upprepar samma samma sak gång på gång, i förhoppning om att implementera skuld hos sina medspelare. Som att visa hur otroligt vuxen man är som inte skyller ifrån sig.

Men varför ens upprepa en sån sak när det är så tydligt vad som hände? Lite som att fråga vad 10+10 blir..SJÄLVKLARHETER!
Tror hon upprepar det för ATT det skall sjunka in hos samtliga deltagare, där är ett gäng som väljer att INTE lyssna, utan vränga det till vad de vill ha hört.
När hon upprepade sig vände hon blicken åt olika deltagare, just för att få ögonkontakt.

Om det är någon som håller på med härskarteknik (eller ett försök till) är däremot Alex, typiskt diktatoriskt beteende, han utsåg sig själv till "ledare" går runt med sin vaskrensare och sätter den i bröstet på folk på ett tämligen hotfullt sett och talar om vad folk "får/ska" göra. samtidigt som han i nästa sekund är jordens smilfink mot samma individ. Lite management by fear.
2020-03-08, 12:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Anty sa att hon inte brydde sig om Julia och Julia gärna fick åka ut osv. Och nu ligger Alex och Julia i samma säng medan Anty åkte ut först av alla

Fast Anty hatade egentligen alla inklusive sin egen "posse". Hon använde de bara som gamla trasor för att vinna millen.
2020-03-08, 12:53
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Sami sjunker lite för mig pga Glasman faktiskt. Tycker att han ska lösgöra sig från honom. Glasman är väldigt duktig på att övertyga och få saker att låta rätt. Personer som inte är lika kalkylerande är tyvärr ett lätt byte.

Håller med. Är oerhört trött på glasmans nästan besatthet av Sami, ta bara igår när Glasman satt ensam med Julia i soffan och sa till någon som gick förbi "Var är Sami? Sover han? Är han ute och röker?" Som att han måste ha koll på honom varje sekund.
Och detta gör att jag börjar tröttna på Sami med, då man inte ser annat än de två sitta och gagga tillsammans varje gång man slår över till poolummet.
2020-03-08, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast Anty hatade egentligen alla inklusive sin egen "posse". Hon använde de bara som gamla trasor för att vinna millen.
Jag är så glad hon åkte ut!
2020-03-08, 12:54
Medlem
Håller alla på och städar medans Amilia inte gör ett skit och sitter i rosa rummet?
2020-03-08, 12:55
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Och folk som skryter att dom är smart brukar inte vara så smarta ,som Glasman.
Han kanske vet enstaka saker bättre än någon i huset. men det är inte smart person.
Glasman vill plugga grundkurs i allt. skulle han vara så smart som han vill utge sig för att vara skulle han inte behöva plugga till sig det.
2020-03-08, 12:55
Medlem
Amilia har hela tiden på det dära ”Aliens” diadem, känner sig väl skitsnygg. Nu sminkar hon sig medan alla andra i huset (förutom Sami) storstädar. Klarar inte längre av att se hennes ansikte på min skärm blir arg
2020-03-08, 12:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag är så glad hon åkte ut!

Ja, jag firar det varje dag! Mobbare och deras följe skall ut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in