2020-03-08, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon hade helt fel på Kylie Minogue (hur fan det nu stavas?!) längd! Men visst Amilia Stapelfelt, du är helt hundra på att hon är 143 cm.

Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Det roliga är att hon hade fel också.

Jag vet, jag var tvungen och kolla upp det direkt. Men Amilia måste ha blandat ihop Kylies längd på 152, med hennes egna vikt.
2020-03-08, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem33
Ser vad du menar, det jag känner är att dom olika personligheterna i huset kan inte utvecklas i sann bb anda 🙂.
Då jag uppfattar det som att både Alex och Lisa bromsar bb experimentet lite.
Alla ska vara sams inga konflikter osv.
Jo fast känns som om han lugnar när situationer så att det inte blir att bb måste kasta ut folk. För att julia kan verkligen få starka utbrott och om inte alex tog ut julia ur rummet och lugna henne så att det inte eskalera vidare vilket kunde ha lett till att bb gör just det
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem33
Ser vad du menar, det jag känner är att dom olika personligheterna i huset kan inte utvecklas i sann bb anda 🙂.
Då jag uppfattar det som att både Alex och Lisa bromsar bb experimentet lite.
Alla ska vara sams inga konflikter osv.
Håller med!
Lika så med Lennie.
Medlem
foxieroxies avatar
Äggdiskussion
2020-03-08, 12:22
Medlem
foxieroxies avatar
Jassa kan inte hålla sig. Vickan håller minen.
2020-03-08, 12:23
Medlem
Larvigt att inte erkänna de 28 äggen på gården. Kul! Huh! Jävligt roligt!
2020-03-08, 12:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Problemet är inte namnet Olga.
Problemet är Julia full på Alkohol.

Så länge hon kommer dricka Alkohol så kommer det bli ett problem.
Alla undrar vad som kommer hända på kvällen när Jullan dricker och försöker spå ett klockslag när Julia kommer spåra ur.
Blir Julia dissad sex så kommer hon flippa på saker. igår natt ville hon ha Alex. hon fick inte det så alla satt och väntade på att Julia skulle explodera.
Tidigare kvällar har det vart mot Martin när han inte ville göra nått med Jullan.
Även när Lennie kom in va det han en sväng Jullan ville ha.

Julia måste inse att det är Alkoholen som är problemet och blir ett problem.
och sluta skylla ifrån sig på andra saker.

Håller med. Henne problem med alkoholen har förändrat förutsättningarna nu med Rainbow som är väldigt löst sammansatt nu även om de kommer hålla på varandra så går hon och golar hela tiden.
2020-03-08, 12:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jassa kan inte hålla sig. Vickan håller minen.
Jassa fnittrar som en fjortis och kan inte hålla sig. hehehe
2020-03-08, 12:27
Medlem
__Alez__s avatar
Har varit ganska säker på att Martin hade valt Lisa om han vinner men kanske väljer Vickan trots allt?

Vore ju bäst för då plockar vi ut Lisa.
2020-03-08, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Problemet är inte namnet Olga.
Problemet är Julia full på Alkohol.

Så länge hon kommer dricka Alkohol så kommer det bli ett problem.
Alla undrar vad som kommer hända på kvällen när Jullan dricker och försöker spå ett klockslag när Julia kommer spåra ur.
Blir Julia dissad sex så kommer hon flippa på saker. igår natt ville hon ha Alex. hon fick inte det så alla satt och väntade på att Julia skulle explodera.
Tidigare kvällar har det vart mot Martin när han inte ville göra nått med Jullan.
Även när Lennie kom in va det han en sväng Jullan ville ha.

Julia måste inse att det är Alkoholen som är problemet och blir ett problem.
och sluta skylla ifrån sig på andra saker.

Exakt! Julia är najs nykter. Men får hon i sig alkohol så spårar det ofta ur och hon bli riktigt otrevlig.
2020-03-08, 12:29
Medlem
Lisa ska ut. Mina öron samt ögon blöder så fort hon syns eller hörs. Är också mätt på henne som person + det är mest humant av oss att skicka ut henne nu då hennes psyke för BB är på tok för svagt.

Lennie kan ni få ut närsomhelst annars.

Men när Lisa eller Amilia dyker upp i rutan så måste jag snabbt byta kamera eller stänga av. Inte riktigt så jag vill ha det.
2020-03-08, 12:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Har varit ganska säker på att Martin hade valt Lisa om han vinner men kanske väljer Vickan trots allt?

Vore ju bäst för då plockar vi ut Lisa.

Det absolut bästa är att plocka Lennie då får vi sjökon och albanen i chocktillstånd. Lisa är värdelös i tävlingar så hon kommer att ryka väldigt snart ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in