2020-03-08, 12:11
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tycker nog fortfarande Lennie, fast måste få ut Amilia så han kan frigöra sig och umgås med alla andra i huset, för han är nog den enda person i hela huset som inte en ENDA gång öppnat sin käft och börjar snacka skit om någon annan i huset. Om någon kan motbevisa mig och hitta tillfälle där han snackat skit, så gör det gärna. Fattar inte folk vill ha ut honom han är den enda snälla i det huset. Eller folk vill kanske någon falsk skitsnackare ska vinna 1 miljon?
Håller med om Lennie, han blir ett offer för att hans "vänner" betett sig som svin. Tänker personligen rösta på att Lisa ska ut.
2020-03-08, 12:13
Medlem
foxieroxies avatar
Är det bara jag som irriterar mig på Glasmans snusförnuftiga röst. Bror Duktig.
2020-03-08, 12:13
Medlem
__Alez__s avatar
Så Lisa, Mergim och Bella ska fixa maten kommande vecka.
2020-03-08, 12:15
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
haha, erkänn att du googlade det där !

Självklart! Men jag har aldrig påstått och varit helt säker på hennes längd.
2020-03-08, 12:15
Medlem
Medlem33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Alex och Lisa kom ju in i huset lite på samma sätt genom att bli Antonia och Amilias spelbrickor i pakten.
De har gjort att dom inte riktigt fått samma roller som de andra. Dom två har då hållt ihop tillsammans och blivit likadana i sina roller mot gruppen.
Tror dock att Alex får mer respekt i gruppen då han är en lagspelare medan Lisa hela tiden brottas med sina egna principer i jakten på att försöka hålla ihop med sina "grundvänner".
Victoria är det viktigaste som hänt Lisa där inne, annars hade hon fortfarande bara varit Amilias spelbricka.

Ser vad du menar, det jag känner är att dom olika personligheterna i huset kan inte utvecklas i sann bb anda 🙂.
Då jag uppfattar det som att både Alex och Lisa bromsar bb experimentet lite.
Alla ska vara sams inga konflikter osv.
2020-03-08, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Börjar störa mig mer och mer på Glasman, ser gärna att vi röstar ut honom så fort han sitter nominerad. Sektledar-vibes från honom.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tycker nog fortfarande Lennie, fast måste få ut Amilia så han kan frigöra sig och umgås med alla andra i huset, för han är nog den enda person i hela huset som inte en ENDA gång öppnat sin käft och börjar snacka skit om någon annan i huset. Om någon kan motbevisa mig och hitta tillfälle där han snackat skit, så gör det gärna. Fattar inte folk vill ha ut honom han är den enda snälla i det huset. Eller folk vill kanske någon falsk skitsnackare ska vinna 1 miljon?
Jag håller oftast med dig men inte angående Lennie. Han är inte värd en miljon genom att gå omkring och hålla käften och vara menlös i 100 dagar.

Sen vem som är VÄRD att vinna i slutändan är ju egentligen irrelevant. Alla har nog olika definitioner av vem som är "värd " att vinna mest.

Det är fortfarande låååång tid kvar i huset, man hinner nog byta favoriter ett antal gånger innan det är klart :P

Just nu är jag mest intresserad av Amilia drar åt helvete dessutom
Medlem
Deus-Culpas avatar
Amilia klarade av sin köksveckan med att duka bordet två gånger. Shoutout till henne. Vem fan är som hon!?
2020-03-08, 12:18
Medlem
Observerat gång på gång då Julia varit i blåsväder, att varje gång så hittar hon något/någon annan att skylla saker på, för att det ska se finare ut än vad det är.

I beteendevetenskap är det starkt förknippat med hög frekvens utav dålig självkänsla.
2020-03-08, 12:19
Medlem
chiplips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie

Tycker hans röst påminner lite om Soran Ismail. Det är ingen komplimang.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Allt ändrades då hon börja hänga med martin och nu Vicky. Dom ser ut som bittra personer.
Okej, men vem har störst snorre då?
Medlem
Lunatics avatar
Problemet är inte namnet Olga.
Problemet är Julia full på Alkohol.

Så länge hon kommer dricka Alkohol så kommer det bli ett problem.
Alla undrar vad som kommer hända på kvällen när Jullan dricker och försöker spå ett klockslag när Julia kommer spåra ur.
Blir Julia dissad sex så kommer hon flippa på saker. igår natt ville hon ha Alex. hon fick inte det så alla satt och väntade på att Julia skulle explodera.
Tidigare kvällar har det vart mot Martin när han inte ville göra nått med Jullan.
Även när Lennie kom in va det han en sväng Jullan ville ha.

Julia måste inse att det är Alkoholen som är problemet och blir ett problem.
och sluta skylla ifrån sig på andra saker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in