2020-03-08, 11:51
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Dom är värre än sovrum 2
Jag tycker nästan det för sovrum 2 är medvetna om skitsnacket och att man kan inte lita på någon där.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag ogillar Glasman mer och mer. Han är väldigt verbal och övertygar Sami och Julia att tänka som han.

Tydligt det. Trots Julias beteende så är det henne de ska hålla kvar i team Rainbow. Tror knappast att Sami är något större fan av Julia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag förstår inte hur man kan låtsas vara bästis med någon och sedan tala så illa bakom någons rygg. Jag börjar tycka riktigt synd om Jasmine. Jag hoppas inte Jasmine får reda på hur elaka Glasman, Sami och Julia är. Det ser så fult ut när hon kommer och pussar dem och sedan börjar dem igen med skitsnacket.
Det är sjukt. Allt detta skitsnack kommer skjuta dem i foten sen. Just för att folk kommer tycka synd om Jasse som bara är snäll och sen sitter hennes ”närmsta” vänner i huset och snackar massa skit om henne.
2020-03-08, 11:52
Medlem
Citat:
Jag förstår inte hur man kan låtsas vara bästis med någon och sedan tala så illa bakom någons rygg. Jag börjar tycka riktigt synd om Jasmine. Jag hoppas inte Jasmine får reda på hur elaka Glasman, Sami och Julia är. Det ser så fult ut när hon kommer och pussar dem och sedan börjar dem igen med skitsnacket.

Julia stör sig garanterat på henne. Bland annat pga röstningar där hon alltid vunnit rätt övertygande skulle jag tro, men även Martins kuk
2020-03-08, 11:52
Medlem
Citat:
Jag tycker nästan det för sovrum 2 är medvetna om skitsnacket och att man kan inte lita på någon där.
Jag menar när anty var där så försökte dom inte ens låtsas vara vänner
2020-03-08, 11:53
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:

Här måste man väl ända säga att Mergim stiger lite. Han har väl slutat pakta och snacka skit eller har jag missat något? Ja, Jassa lyckligt ovetande i denna stund.
2020-03-08, 11:53
Medlem
Turbotraktors avatar
Ärligt talat så ser jag inte någon i huset som värdig vinnare av BB. Brukar få favoriter men denna säsong har hitills bara varit ett stort "MEH".
2020-03-08, 11:55
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Ärligt talat så ser jag inte någon i huset som värdig vinnare av BB. Brukar få favoriter men denna säsong har hitills bara varit ett stort "MEH".

Säsongen är inte slut än
2020-03-08, 11:56
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem33
Tänkte mer på dessa möten Alex håller i samt han springer runt och lägger sig i alla diskussioner och konflikter. Samma med Lisa.
Låt gruppen ha sina konflikter, så kanske det blir lite mer fart i huset. Men jag kan ha helt fel.
Följer dock live stora delar av dagen.
Men som sakt jag kan tolka det helt fel.
Alex och Lisa kom ju in i huset lite på samma sätt genom att bli Antonia och Amilias spelbrickor i pakten.
De har gjort att dom inte riktigt fått samma roller som de andra. Dom två har då hållt ihop tillsammans och blivit likadana i sina roller mot gruppen.
Tror dock att Alex får mer respekt i gruppen då han är en lagspelare medan Lisa hela tiden brottas med sina egna principer i jakten på att försöka hålla ihop med sina "grundvänner".
Victoria är det viktigaste som hänt Lisa där inne, annars hade hon fortfarande bara varit Amilias spelbricka.
2020-03-08, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Jag tycker nog fortfarande Lennie, fast måste få ut Amilia så han kan frigöra sig och umgås med alla andra i huset, för han är nog den enda person i hela huset som inte en ENDA gång öppnat sin käft och börjar snacka skit om någon annan i huset. Om någon kan motbevisa mig och hitta tillfälle där han snackat skit, så gör det gärna. Fattar inte folk vill ha ut honom han är den enda snälla i det huset. Eller folk vill kanske någon falsk skitsnackare ska vinna 1 miljon?
2020-03-08, 11:58
Avslutad
Victoria måste bara ut. Hon har sedan dag 1 kommit in och agerat som om det är PH.

Tror hon är bättre än alla också, främst genom hur hon svarar folk. Sjukt otrevligt. Tycker man Anty var otrevlig kan man inte annat än o säga att hon snackar douchigt.

Helt annat än hur hon är utanför, som tidigare nämnt.
2020-03-08, 11:58
Medlem
Varför går dom in på jas när det är julia som blir psyko efter alkohol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in