2020-03-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Håller med dig. Sen förstår jag inte varför Julia tycker Jasmine är falsk. Jag kollar liven rätt mycket och jag tycker Jassa är den som är mest omtänksam i huset och absolut inte falsk. Brukar störa mig lätt på personer men förstår inte vad dom har emot Jassa.

Precis! Hon kommer bra överens med alla, är snäll och omtänksam. Hon vill inte ha massa grupperingar. Dom ser väl det som hot. Jasmine är min favorit i huset helt klart! Och Sami. Jasmine pratar inte skit om någon av gänget på samma sätt som alla andra där inne gör. Julia är falskast då hon pratar mest skit om sin bästis. Men överallt läser jag att Julia är favorit tillsammans med Sami.. så störigt
2020-03-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vilka skulle skapa med action om dom åkte menar du?
Kommer inte bli någon som helst skillnad i huset om dom lämnar.
Däremot om pappa Lennie får lämna så spricker det för både Mergim och Amilia, de två som redan nu är tickande bomber som ständigt stöttas och bromsas av just honom.

Nja tror inte det blir bra tv av att slå undan ytterligare ett ben. När Anty åkte blev det en tripod, slås ytterligare ett ben bort rasar det.

Tror det antingen blir att man självmant går ut eller så spricker oppositionen, dvs man börjar slicka anus på fisligan.
2020-03-08, 11:38
Medlem
foxieroxies avatar
Är det Jassa som Glas och Sami snackar ner nu?
Medlem
Citat:
Håller med dig. Sen förstår jag inte varför Julia tycker Jasmine är falsk. Jag kollar liven rätt mycket och jag tycker Jassa är en av dom mest omtänksamma i huset och absolut inte falsk. Brukar störa mig lätt på personer men förstår inte vad dom har emot Jassa.
Är det inte för att julia ville ha martin i början?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja, är så trött på henne också. Skäms å hennes vägnar när jag ser hennes beteende. Tror hon kommer vara helt förstörd när hon kommer ut.
Det gör verkligen jag med. När hon hånglade upp Julia igår låg jag och skrek för mig själv: "NEEEEJ VAD ÄR DET SOM HÄNDER FYFAAN VAD PINSAMT" medan jag tittade mellan fingrarna haha. Fyfan. Jag tror också hon kommer vara, eller i alla fall bli, förstörd när hon kommer ut. Hon verkar ju väldigt skör och känslig liksom.
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Han fick dem i bikten och Big Brother bekräftade det själva i ett svar till någon på Instagram. De verkar själva tycka att det är helt okej.

Men varför?
Hade det inträffat nåt speciellt?
Fick han prata i telefon med dem?
2020-03-08, 11:39
Medlem
Citat:
Håller med dig. Sen förstår jag inte varför Julia tycker Jasmine är falsk. Jag kollar liven rätt mycket och jag tycker Jassa är en av dom mest omtänksamma i huset och absolut inte falsk. Brukar störa mig lätt på personer men förstår inte vad dom har emot Jassa.

Håller med! Jassa får ta så obefogat mycket skit, speciellt av de som hon är närmast. Tråkigt att se då Jassa, i mitt tycke, är en av få om inte den enda genuina där inne.
2020-03-08, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolinxxx
Precis! Hon kommer bra överens med alla, är snäll och omtänksam. Hon vill inte ha massa grupperingar. Dom ser väl det som hot. Jasmine är min favorit i huset helt klart! Och Sami. Jasmine pratar inte skit om någon av gänget på samma sätt som alla andra där inne gör. Julia är falskast då hon pratar mest skit om sin bästis. Men överallt läser jag att Julia är favorit tillsammans med Sami.. så störigt
Tror Julias åsikt om att Jasmine är falsk grundar sig i just att hon inte vill ha massa grupperingar. Att hon umgås med alla ser Julia (och Glasman, till viss del) som något slags svek mot deras grupp. Sedan tror jag att Julia känt sig lite åsidosatt av Jasmine sedan Martin kom in, och är typ bitter/sur/ledsen över det.
2020-03-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolinxxx

+1
2020-03-08, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Men varför?
Hade det inträffat nåt speciellt?
Fick han prata i telefon med dem?
Hans familj kontaktade produktionen, som i sin tur meddelande Mergim att de varit i kontakt med dem. Han fick inte prata direkt med familjen, utan bara höra att familjen kontaktat produktionen för att "de inte kände igen honom där inne" - som Mergim själv uttryckte det.
2020-03-08, 11:43
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tror Julias åsikt om att Jasmine är falsk grundar sig i just att hon inte vill ha massa grupperingar. Att hon umgås med alla ser Julia (och Glasman, till viss del) som något slags svek mot deras grupp. Sedan tror jag att Julia känt sig lite åsidosatt av Jasmine sedan Martin kom in, och är typ bitter/sur/ledsen över det.

Det sättet som Glasman resonerar resonerar nu ökar väl grupperingarna mer än att riva dem.
2020-03-08, 11:44
Medlem
Team Rainbow har ganska flitigt snackat om att de kan ha Jasse som ett safecard och bara använda när det krävs! Ha henne som en spelbricka.

Så vad fan snackar de om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in