2020-03-08, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vilka skulle skapa med action om dom åkte menar du?
Kommer inte bli någon som helst skillnad i huset om dom lämnar.
Däremot om pappa Lennie får lämna så spricker det för både Mergim och Amilia, de två som redan nu är tickande bomber som ständigt stöttas och bromsas av just honom.
Sedan behövs såna som alex som lugnar situationer så att det inte går överstyr och bb måste kasta ut folk
2020-03-08, 11:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Om Martin vinner makt imorgon tror jag han räddar Lisa och då åker Lennie.
Om Mergim vinner så räddar han Lennie då åker Lisa.
Om Julia vinner har jag svårt att gissa men tror hon räddar Lisa.

Amilia kommer försöka hänga med Lisa, Alex gänget alt Sami&Glasman.
Mergim kommer dras till nya tjejen och Julia.
Lyssna på vad dem säger OM Martin vinner så är det klart redan att Vicky räddas för dem vet Lenny åker mot lisa!
2020-03-08, 11:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Detta har jag missat!

Hur fick han dessa meddelanden och varför?
Han fick dem i bikten och Big Brother bekräftade det själva i ett svar till någon på Instagram. De verkar själva tycka att det är helt okej.
2020-03-08, 11:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mergim gör sig redo för en framtid utan lennie? startat samtal med både glasman och sami idag
Det är bara för att kunna komma närmare Joakim Lundell.
2020-03-08, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mergim gör sig redo för en framtid utan lennie? startat samtal med både glasman och sami idag
Mergim har ju egentligen ingen han ”tillhör” just nu så tror han försöker hitta folk han klickar med. Han har snackat med alla sen han kom ut ut Lilla BB. Men känns som han klickar mest med Julia, nya tjejen och typ Martin har han börjat komma nära med.

Amilia klistrar fast sig själv på Lennie tror Mergim är trött på dem/henne, därför han la sig bredvid Lisa igår natt så Amilia kunde sova med Lennie eftersom hon inte ville gå tillbaka och lägga sig i sin egen säng.
2020-03-08, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Lyssna på vad dem säger OM Martin vinner så är det klart redan att Vicky räddas för dem vet Lenny åker mot lisa!
Vad missade jag? Tyckte bara de sa ”Då räddas Lisa” men inte vem hon skulle stå emot?
2020-03-08, 11:34
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Sedan behövs såna som alex som lugnar situationer så att det inte går överstyr och bb måste kasta ut folk
Alex är bra tycker jag.
Han skapar inget kaos eller speciellt bra tv men de andra har respekt för honom.
Gillar hur han leder alla möten. Han tar gruppen på samma sätt som en lagkapten i fotbollslaget.
Han styr upp utan att vara pappa, på ett helt annat sätt än tex Lennie när han tar hand om lilla Mergim.
2020-03-08, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jahaaa hahahaha Jo fan. Då förstår jag. Det är helt bisarrt att bevittna denna kvinna som är tööörtysicks jers åwld.

Det jobbiga nu ju att hon brer på mer, för hon tror att vi gillar det.
Haha bisarrt är verkligen ordet!

Ja, det är den. Man märker på henne att hon verkligen tycker själv och tror att hon är så rolig och skön, men det blir ju bara jobbigt och pinsamt. Speciellt när hon är, som du säger, töööööööörtysicks jers åwld och lärarEassistent.
2020-03-08, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolinxxx
Jag gillar Julia mindre och mindre för tiden som går. Tycker det är fult som hon beter sig mot Jasmine. Det blir bästisar i veckan igen men så fort hon får chansen ska hon trycka ner Jasmine och kalla henne för dumma saker. Jag förstår inte hur alla kan tycka att Julia är så skön? Hon kan inte hantera alkohol eller känslor överhuvudtaget och jag förstår inte att Glasman står bakom detta. Jag vill ha ut Julia före Jasmine!
Håller med dig. Sen förstår jag inte varför Julia tycker Jasmine är falsk. Jag kollar liven rätt mycket och jag tycker Jassa är en av dom mest omtänksamma i huset och absolut inte falsk. Brukar störa mig lätt på personer men förstår inte vad dom har emot Jassa.
2020-03-08, 11:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad missade jag? Tyckte bara de sa ”Då räddas Lisa” men inte vem hon skulle stå emot?
Dem har sagt Vicky lyssna så vet du
2020-03-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolinxxx
Jag gillar Julia mindre och mindre för tiden som går. Tycker det är fult som hon beter sig mot Jasmine. Det blir bästisar i veckan igen men så fort hon får chansen ska hon trycka ner Jasmine och kalla henne för dumma saker. Jag förstår inte hur alla kan tycka att Julia är så skön? Hon kan inte hantera alkohol eller känslor överhuvudtaget och jag förstår inte att Glasman står bakom detta. Jag vill ha ut Julia före Jasmine!

Tydligen så är ju Jasmine falsk och bara bryr sig om spelet, tycker Julia då.

Ser så jävla fucked ut när Julia försöker fixa sig nån backup relation med den nya bruden. Men enligt henne själv så är hon ju bara genuint intresserad av den nya. Som allt annat. En genuin människa på alla sätt och vis...
2020-03-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Alex är bra tycker jag.
Han skapar inget kaos eller speciellt bra tv men de andra har respekt för honom.
Gillar hur han leder alla möten. Han tar gruppen på samma sätt som en lagkapten i fotbollslaget.
Han styr upp utan att vara pappa, på ett helt annat sätt än tex Lennie när han tar hand om lilla Mergim.
Jag var imponerad på sättet som han lugna ner situationen med julia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in