2020-03-08, 09:44
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kommer bli lite följande i dag gissar man:
Julia kommer ha bakfylla & jorden ånger kring det som hände
Jassa kommer fråga ut Julia om varför
Sami kommer undvika Jula maximalt allt vad som går
Julia kommer bli kallad till bikten få en varning för hennes beteende
Det gissar jag vad som kommer ske i dag!
Vad gjorde Julia igår?

Nu måste dom få in nån karaktär, bara mediokra människor som pratar skit med varandra. In med Sebbe Dawkins!!
2020-03-08, 09:45
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Vad gjorde Julia igår?

Nu måste dom få in nån karaktär, bara mediokra människor som pratar skit med varandra. In med Sebbe Dawkins!!

In med Patzy igen.
2020-03-08, 09:47
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
In med Patzy igen.
Klarar inte av att han sitter och pillar på sina äckliga fötter, men nån i den stilen, ja.
2020-03-08, 09:47
Medlem
aina08s avatar
God morgon!

1 dag kvar innan vi kör ut Lennie.

Vill så gärna se hur Mergim och Amilia spricker när deras goose försvinner.
Vad ska dom göra då? Vem ska bli Mergims 3 mamma i huset som bromsar honom och vem ska Amilia gå och kåta upp sig med och vara nära. Det kommer att bli kaos.
Sen finns det stor chans att Amilia lämna kort efter då hon ifrågasätter sig själv varför hon är kvar i huset redan nu.

Amilia pratade med Lennie igår om att hon inte riktigt förstår vad hon gör i huset. "Vad gör jag här?".
Sen pratade hon och Mergim om hur dom känner över att Lennie hänger löst.
Amilia sa att hon inte kommer klara av att va kvar om han får lämna.
Mergim beskrev sin känsla ungefär lika vilket bekräftar att dom båda inte har någon annan att vara nära. Lennie är deras trygghet. Utan honom måste dom hitta ny väg för att klara av dagarna men de lär bli extremt svårt då ingen annan vill vara deras goose.

Så kom ihåg.
I morgon röstar Flashback ut Lennie!
2020-03-08, 09:49
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Om du bara visste Mergim om du bara Visste hur vi tänker du kommer få en chock igen på Måndag

Tänk dig minen på Bögrim och fettot Amilia om Lennie åker !
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-03-08 kl. 09:51.
2020-03-08, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
God morgon!

Vad ska dom göra då? Vem ska bli Mergims 3 mamma i huset som bromsar honom och vem ska Amilia gå och kåta upp sig med och vara nära. Det kommer att bli kaos.
Sen finns det stor chans att Amilia lämna kort efter då hon ifrågasätter sig själv varför hon är kvar i huset redan nu.

Amilia pratade med Lennie igår om att hon inte riktigt förstår vad hon gör i huset. "Vad gör jag här?".
Mergim beskrev sin känsla ungefär lika vilket bekräftar att dom båda inte har någon annan att vara nära. Lennie är deras trygghet. Utan honom måste dom hitta ny väg för att klara av dagarna men de lär bli extremt svårt då ingen annan vill vara deras goose.

Så kom ihåg.
Skulle inte tro det. Jag tycker att han är bra. Han verkar genomsnäll och bryr sig om de andra. Han bryr sig noll om att vinna och pratar varmt om de andra. Tycker absolut han ska vara kvar. Man kan inte bara rösta på vem man tycker är roligast utan man måste även tänka till så man inte röstar ut en värdig vinnare.
2020-03-08, 09:52
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
God morgon!

Så kom ihåg.
Ja jag är lätt på. Det blir kul. Roligast är om Mergim får psykbryt och Amilia går all in på Martin, så att hon och Jassa bråkar som fan.
2020-03-08, 09:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Skulle inte tro det. Jag tycker att han är bra. Han verkar genomsnäll och bryr sig om de andra. Han bryr sig noll om att vinna och pratar varmt om de andra. Tycker absolut han ska vara kvar. Man kan inte bara rösta på vem man tycker är roligast utan man måste även tänka till så man inte röstar ut en värdig vinnare.
Det handlar inre om det. Lennie är en superfin människa, men vi betalar för live och vill se sjuk skit hända.
2020-03-08, 09:57
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Är du trög eller lyssnar du inte på LIVE vad dem säger??
Om Martin vinner så räddas Vicky och Lennie & lisa sitter löst och då åker han ut, Det är inte hur en person är utan allt är taktik för att få bort starka korten innan dem plocka de svaga!
2020-03-08, 09:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Varför säger de att klockan är 10:58?
2020-03-08, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Varför säger de att klockan är 10:58?

deras klocka är 10.58
2020-03-08, 10:00
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Vi på Flashback håller ihop och vi bestämde redan för flera dagar sen att det är Lennie som står på tur.
Vi skiter i gull och vill se kaos. Det här kommer att skapa kaos. Enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja jag är lätt på. Det blir kul. Roligast är om Mergim får psykbryt och Amilia går all in på Martin, så att hon och Jassa bråkar som fan.
Mergim kommer garanterat få bryt och ingen kommer att bromsa honom. Han kommer inte att hitta en ny mamma där inne igen
Amilia kommer att bli tvungen att gå över gränsen för att få de hon levt på genom Lennie och som du säger kommer de andra tjejerna att reagera.
Stor chans att hon inom kort lämnar. Hela hennes pakt har då rasat totalt. Den enda hon har kvar är Mergim och honom blir hon bara förbannad på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in