2020-03-08, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Någon nämnde (tidigare?) amfetaminberoende, mer eller mindre samma effekt i slutändan. Men allt är lugnt, så länge hon inte bryter mot reglerna i huset upprepade gånger. BB 2020, still going strong.
Ja, såg det också, men vet inte vad det påståendet grundar sig i? Någon där inne kanske borde säga åt henne att ta det lite lugnt med alkoholen, men antar att hon skulle bli upprörd över det.
2020-03-08, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det håller jag med om men produktionen ska hålla käft, kanske erbjuda psykolog.
Jag har aldrig sagt någonting om produktionen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nej, fan. Hon är den enda underhållningen på festerna era PK-jävlar. Bara man vet hennes gränser så blir det inga problen.
Det är väl ingen som velat få ut henne? Detta är ett öppet forum och vi diskuterar kring deltagarna. Känner jag flashback rätt så är oftast vi eniga om att ha kvar den personen som gör bäst TV. Vi alla minns väl hur detta forumet gick bananas när Rodney blev utskickad med en röst mindre mot Madelene...
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ok. Om man ser det nu så hade nog Sami fel. man sprejar ju inte någon med toasprej i ansiktet. skulle nog alla lacka på.
Julia provocerade fram den reaktionen inget annat 2 fel ger inte ett rätt så att Sami gjorde som han gjorde fattar man, Julia måste sluta dricka alkohol och den mängden fram för allt för hon klarar inte av det annars så lär nästa fest bli än värre då hon får spriten i sig!
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ok. Om man ser det nu så hade nog Sami fel. man sprejar ju inte någon med toasprej i ansiktet. skulle nog alla lacka på.

Om du hade sett vad Julia gjorde innan så hade du nog förstått.

Sami kunde inte lägga sig utan en payback, han triggade igång henne lite innan den riktiga hämnden. Helt rätt! 🙃
2020-03-08, 01:42
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Någon nämnde (tidigare?) amfetaminberoende, mer eller mindre samma effekt i slutändan. Men allt är lugnt, så länge hon inte bryter mot reglerna i huset upprepade gånger. BB 2020, still going strong.

Känns som att hon kan ha levt hårt liv, ser ju ganska sliten ut för att vara 29.
Dålig koll på amfetamin men det skulle inte förvåna mig om hon haft problem med droger.
2020-03-08, 01:43
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Amilia är vidrig rakt igenom.

Ja, det räcker att vara se hon numera. Fy faaan !
Medlem
Deferos avatar
Citat:

Ja. Han tog det ett steg för långt. Och det insåg han själv sen också, att det var onödigt.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Stör mig som fan på HOR jassa nu.
Hur mycket gissar du på att hon tar i timmen?
Medlem
MrEchozs avatar
Haha Alex pumpar upp musklerna innan julia😁
2020-03-08, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Ingen aning om hennes diagnos men borderline funkar ju inte riktigt så. Jag tippar på dåligt ölsinne först och främst.
Hon har sagt att hon har ett amfetaminberoende och försöker avvänja sig från det. Därför käkar hon medicin.
2020-03-08, 01:44
Medlem
Kysstes Victoria och Alex på munnen nyss?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in